» Intervju med en drake - Ximenia Candlemountain «

   De kommande veckorna är jag både på landet och utomlands (Hemma 5 augusti), ni kommer få en blandning av gästbloggningar av drakar och intervjuer för att få en större inblick i vår härliga klubb. Om jag känner för det kanske ni får någon mobilbloggning men tanken är att jag ska vara helt ledig.


 
Namn:
- Ximena Candelmountain


Ålder:
- 22 snart 23

Titel i klubben: 
- Stolt medlem^^

Beskriv en vanlig dag på starstable för dig:
- Loggar in, levlar min häst och min gubbe! Måste ju komma ikapp alla då jag inte vatt medlem så länge Smiley wink

Hur skulle du beskriva sneakydragons för någon som inte är med i klubben?:
- En galen klubb. Misstolkar allt. Men det är därför den är så härlig. BARA ÄLSKAR DEN! 

Har du skämmt ut sig på SSO någon gång:
- Inte vad jag vet Smiley confused Men har jag gjort det så vet Natalie skyforce de xD

Vilket är ditt favorit event: 
- Hm de vet jag faktiskt inte. Har inte varit med på så många då jag är rätt ny Smiley smile

Berätta någonting om dig själv som kanske inte medlemmarna i sneakydragons vet?: 
- Jag är komplett galen när man väl lär känna mig...lite mullig. SKÅNING. JAG HAR SHOEMANINA! 

Vad är det sämsta med att vara med i sneakydragons?:
- Seriously Nemo? Tsssss finns inget dåligt

Om du ägde sneakydragons, nämn en sak du skulle ändra på.:
-Öööhhh inget?
 




Hej Nemo! Jag har gjort en egen serie eftersom det verkade så kul och jag undrar om du bara skulle vilja kolla in den? Än så länge är bara trailern uppe men det kommer mer! https://m.youtube.com/watch?v=FjgXNN-zsn0

2015-07-30 // 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback