» Min tisdag! «

Igår satt jag typ vid datorn hela dagen så herregud vad rastlös jag var på kvällen, höll på att explodera. Men efter en massa redigering så tog jag ledigt och spenderade kvällen på starstable, så roligt! Martine skulle gå med i en ny klubb så jag bestämde mig för att följa med och titta på deras event, samla inspiration och bli av med lite event abstinens. Det visade sig att dem skulle ha en slags stafett så jag stannade eventet ut och hejjade o kollade på. Klubbägaren var jätte förvånad att jag ville titta haha..
 
 

 
 
Det var inte bara jag som var publik åt Martine utan det var Rebecca och Linnea också så vi tittade ihop.
 

 
 
Haha alltså jag i ett nötskal.. Såg att det stod en klubb till på arenan så jag blev nyfiken o tänkte att jag var tvungen o se vilka det var. Springer fram o ser att klubben heter Sneaky vampires vilket är Doris gamla klubb som hon ägde. Sen när jag skulle springa därifrån så märker jag att hela klubben är efter mig och jag tänker "Jävlar nu är dom arga för att jag störde, shit!" Men dom ville bara fota, tydligen är hela klubben fans så jag behövde absolut inte vara rädd, awhhh.. <3
 

 
 
Efter en pratstund med Sneaky vampires så återgick jag till mitt event tittande.
 

 
 
Hejjade duktigt!
 

 
Efter eventet var det dags... FÖR FLYTT!  Kollade både steves, moorland och fort pinta men det var så rörigt överallt. Sen när jag var påväg till valedale tänkte jag "Där kommer det va smockat med folk säkert men det är mysigt endå" Men kommer fram och det var helt DÖTT. Så jag flyttade och provar en vecka eller så o ser hur de känns. Kanske flyttar runt lite i sommar, vet inte. :) Eller hem igen.. 
 
 
 
 
Ta det inte fel, älskar folk! Men ett sommarställe ska ju va lite lugnt iaf.
 

 
 
På kvällen bjöd jag över massa folk till mitt hem så vi kunde mysa <3 Kände mig så ensam ju haha.
 

 
Idag är det uppdatering, det kommer hästar idag! (Om teorin stämmer).
 

 


Jag vinterflyttar alltid till Valedale och bor där heeeeeeeeela vintern. Du ska se Hollow Woods i snö *-*
Men hänger inte där så mycket, ser lite mer mörkt ut där, så nää jag bor i stallet där alla är: Steves!
Paddock och nära till byn oich ridhus C:
Mwhihiihihi
// Smurfen

2015-07-01 // 08:58:34

Haha fina bilder :) Böt också till Vdstallet nyligen :p

2015-07-01 // 10:01:57

Jag var med i Shady hawks förut men blev kickad... :c
Och ja nya hästar!! Är as taggad ^-^ Tror det blir tre till paint för det får plats med tre till hos Marley :3
Mvh Bambuu

2015-07-01 // 10:08:29

Yes, nya painthästar blev det :)

2015-07-01 // 12:16:31

Jag är ägaren av Sneaky Vampires 😊

2015-07-01 // 18:54:06

Haha, bästa bilden asså😂❤👌 ser ut som om jag knuffar aloma😂

2015-07-01 // 23:39:11

Haha xD Linnea är min kompis xD

2015-07-04 // 17:16:55

Haha, jag har bott i Valedale nu ett tag och trivs verkligen! Bästa stället för uteritter, fin natur och lite lugn och ro. Vi kanske ses någon gång :D

2015-07-04 // 17:28:40

Haha bästa klubben EVER!!! :D <3

2015-08-10 // 10:40:49

Haha bästa klubben EVER!!! :D <3

2015-08-10 // 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback