» Skönt sa morfar! «

Nu är det bara jag och morfar kvar hemma, resten av hästarna är på semester så vi är ensamma till vecka 34 då Kingen kommer hem. Vi lullar runt på uppdrag och myser helt enkelt, bästa sommaren!
 
 
 

 
 
 
Vi fastnade lite i vattnet, morfar vägrade gå upp. Han tyckte det var alldeles lagom varmt!
 

 
 
 
Haha det är så irriterande... Man vet ju aldrig om saken man letar efter syns igenom glittret om ni förstår vad jag menar? Ibland gör det ju de och ibland inte. Detta uppdrag hade gått sååå mycket fortare om jag litat på att man såg igenom glittret, nu letade jag 204488 gånger typ innan jag såg att vafasen den ligger ju där.
 

 


jepp

2015-07-17 // 13:57:57

Morfar är så fin❤️

2015-07-18 // 08:55:53

Hahah! Hittade skäran på andra gången jag letade xD

2015-07-18 // 09:55:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback