» Tack för att ni tror på mig! «

Sitter och läser kommentarer, ni är så otroligt förstående kring allt det här med Jorvik vampyren. Nästan alla skriver att det är tråkigt att det är slut men att ni ser fram emot nya serien. Ella har tillomed börjat förbereda för en ny fanpage (Ella drev en Jorvik vampyren fanpage) Alltså åh man blir ju så glad, ni tror verkligen på mig!
 
Det är guld värt verkligen, det ska ni veta. Mer motivation langar bättre serier, då orkar jag sitta och kämpa för att få till en speciell effekt som tar död på mitt tålamod. Det ska jag göra idag, alltså det är en relativt enkel sak i teorin men jag fattar verkligen inte hur jag ska få till det. MEN mitt nya motto är att INGENTING är omöjligt att redigera, sen hur bra det blir är en annan femma. Men jag ska kämpa idag för o få till det här. 
 
Trailern är redo och ligger på min kanal, privat just nu såklart. Det enda som fattas är att duktiga Victoire Winterfall ska redigera klart en bild som ska användas som miniatyrbild till trailern.
Men jag tror att onsdag är D day.
 

 
 
Nu till någonting helt annat, ni vet ju att Sneakydragons är min drömklubb men alltså nu har den blivit det liiiiite mer än innan (om det är möjligt). Jag har alltid förespråkat att friesern ska vara vår klubbhäst, de flesta har den och den är OTROLIGT maffig till vår outfit. Tjatat, tjatat och återigen tjatat på Sturis men inte fått någon vidare respons. MEN nu görs vår hemsida om och Sture har erkänt friesern som vår klubbhäst. LOVE IT
 
Sooo happy!
 

 
 
Trodde jag tagit en sjukt vacker bild men Sture ska såklart öppna munnen ;) Föresten sitter jag på Ninas konto på bilderna och jag har INTE ändrat utseende igen haha. Kram <3
 

 


helt rätt av sturis<3 Friser är den bästa häst rassen ever:) Har väntat enda från 5 på dit in ´lägg:)

Kram Luna<3

Svar: eller hur :D <3
Courtney Silverhill

2015-07-06 // 11:01:43

Förlåt, Men förstod inte riktigt, Får inte vi andra ha friser som klubbhäst? :o
/Valen

Svar: What när har jag sagt det? Det är jätte vanligt att klubbar har klubbhästar för att se mer enhetliga ut. Bara för att vi valt den betyder det inte att ingen annan får ha den :P
Courtney Silverhill

2015-07-06 // 11:21:32

Min mamma hade en frisier irl som jag red på för några år sedan, den hette kingen! Och han var jätte snäll

2015-07-06 // 19:39:51

Du, finns det plats kvar i klubben? :D Och vilken server är ni på? :D

Svar: Vi e på server 1 airstar :) Kommer troligtvis starta upp ansökningarna i augusti inför hösten men vi har även 18års gräns. Kram
Courtney Silverhill

2015-07-08 // 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback