» Varför skaffade jag instagram? «

"Välkommen till instagram hoppas du inte får så mycket hat!"
 
Det var flera liknande kommentarer när jag öppnade upp min SSO instagram och började ladda upp bilder. Jag har faktiskt hållt lite koll på instagram och blivit upprörd över hur folk beter sig där, folk som hänger ut både klubbar och enskilda människor utan vidare bakgrundsfakta, personer som skapar fejk konton och försöker trycka ner de som dem egentligen är avundsjuka på. Få ut allt det där hatet som egentligen grundar sig i andra saker, eller förstår vissa inte hur illa någonting kan göra? Ja alltså det är väl lite highchaparall på instagram, jag har faktiskt ett privat konto och därför har jag inte orkat göra ett SSO konto men genom att jag vill börja använda min ipad så tänkte jag "varför inte". Jag vill vara med där på grund av flera saker också. 
  1. Jag är så trött på fejk konton som folk gör av min karaktär, nu finns bara ett äkta.
  2. Jag vill hålla koll på vad som skrivs om mig eller klubben på instagram.
  3. Om jag inte hinner med bloggen i framtiden kommer jag använda mig av instagram istället.
  4. Jag vill dela med mig av mig själv och mitt spelande på ett enklare sätt.
  5. Instagram är större än bloggar nuförtiden, jag vill hänga med.
  6. Jag har aldrig tid att läsa SSO bloggar, med instagram uppdaterar jag mig enklare.
ENKELT är det stora svaret, men jag vill även bli mer delaktig. Jag har så dålig koll på allt och alla, är i min lilla redigeringsbubbla och allt jag ser är klubben och mina hästar och den tiden jag får till att umgås med mina fans. Tack vare massa shoutouts och inlägget på bloggen så fick jag 500 följare första dagen och senare på kvällen nådde det 600, sjukt skojj!
 

 


Du förtjänar 600 följare för den du är! Du är en underbar person med en stort hjärta. Du har skapat Jorvik Vampyren, vilket var hej otroligt. Den serien glömmer jag aldrig, jag kollade på alla tre säsonger. Men det jag försöker säga är, du är inte bara Courtney, du är en del av våra hjärtan också!
Mvh// @alvay0ungyard

2015-07-27 // 08:42:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback