» Åh millenium två du e så på, åhåh vi alla längtar så! «

Okej början av 2000 talet är temat. I tisdags hade vi en utställning och jag hade hela kittet på mig.
 
 
Vi samlades vid gruvan där Haley och Simone mötte upp oss.
 

 
 
 
Sedan fick vi stå på led och invänta att antingen Simone eller Haley ropade in oss.
 

 
 
Sedan skulle man ställa sig imellan dom och bli granskad. Min tur gick så fort att jag blev as nervös.
 

 
 
När alla var bedömda fick vi ställa upp för fotografi.
 

 
Sedan sa Haley att vi skulle på äventyr så vi satte av efter henne. Simone vet jag inte vart han höll hus, han flängde lite hit och dit o kramade lite träd på vägen.
 
 
 
 
Haley jävlades som fasiken med oss och gjorde halt helt plötsligt så att alla kraschade in i henne och varandra.
 

 
Vi hamnade tillslut vid bästa grillplatsen, jag älskar denna!
 

 
 
Kolla utsikten! Nej inte Simone utan sjön, eller havet eller vad det är? Så fint!
 

 
 
Måste ge vår publik stort cred för att dem visar respekt och håller sig en bit ifrån :) 
 

 
 
När vi väl var här fick vi veta att poängen var lika och att vi skulle berätta en pinsam historia för att tjäna ytterligare poäng. Min historia tog mig till en andra plats! Så nöjd.
 

 
 
Sen fick vi korv och som ni vet äter vi den lite på vårt egna sätt.
 

 
Efter korven vart alla helt hyper och började kasta sig i vattnet.
 
 
 
Älskar denna emosen alltså haha. Ljudet till den är fantastiskt också!
 

 
 
Efteråt stod jag och småpratade med några som tittat på eventet :) mys.
 



» Emma

Vart ligger grillplatsen? :)

2015-06-07 // 18:19:17

Hej, Cortney. Jag har så många gånger sett dina inlägg om Drakarn. Idag var jag på väg att byta till Air Star servern men bestämde att jag skulle stanna lite till. Och gå på klubbevent för första gången. Upptäkte att jag var mästare helt plötsligt och att jag och Hanna (Ägaren) hadde samma hår, ögonfärg och smink. Kommer ALLTID GÅ PÅ EVENT NU MERA!

Magic Pearls mysigaste klubben

2015-06-07 // 21:14:30

Vad var det för pinsam historia???

2015-06-08 // 18:01:58
» Clara

Haha, sorry om du nu tycker att jag är jävligt efter så får du tycka det, men vilken emote är den som det står "du gör några konstiga obegripliga gester" över huvudet på? x) Säg att jag är blind och efter om du vill men det är jag också ibland xD

Tack sötnos om du svarar <3
PS. som avslutning(har skolavslutning imorgon) så kollade vi på film idag i skolan, och gissa vilken det blev? F___ING N__O är en liten ledtråd ;)

Svar: Hej! Du skriver /gest i chatten, funkar för vissa och inte för andra :) testa. Haha kan de va Nemo? :D <3
Courtney Silverhill

2015-06-09 // 14:30:19
» Clara

Haha, alldeles rätt gissat! :) <3

Och tack så mycket för att du finns, för du är snäll, omtänksam och helt klart bästa fisken i hela vida världen <3 Och tack för svar :D

2015-06-10 // 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback