» Dags för lite neggo «

Godmorgon hjärtan. Söndag är här och jag kommer troligtvis tillbringa dagen i en solstol, om jag får välja då. Sen i eftermiddag/kväll vill jag spela och som sagt flytta. Men har funderat fram och tillbaka, vart fasen vill jag flytta!? Valedale är ju solklart egentligen men alla flyttar dit på sommaren så jag vet inte.. Kanske prova en vecka?
 
Jaja till något helt annat så cirkulerar dessa rank listor fortfarande på olika weebly sidor och jag uppskattar INTE att vara med på dom. För mig är det så otroligt oviktigt att bli rankad för jag bryr mig verkligen inte. Vem har ens valt vilka spelare som ska finnas på dessa listor? Och vilka klubbar? Dem som syns mest, hörs mest? Eller är det helt enkelt en person som valt de personer den gillar bäst? Ah jag vet inte..

Jag bryr mig inte om vem som är coolast, har mest fans eller vilken klubb som är störst (hur fan man ens kan räkna ut en sådan sak). Jag är totalt ointresserad av det och känner mest irritation över att jag och sneakydragons ska behöva finnas med när vi inte ens valt det själva.. Jag kan förstå grejjen för dem yngre, att vara coolast och hävda sig och skryta om hur stor ens klubb är men för mig är det bara tröttsamt. Jag har inget behov av den bekräftelsen. Det är klart att man älskar sin egen klubb och anser att den är bättre än någon annan, för mig finns det ingen klubb som når upp till vår nivå och som jag skulle kunna tänka mig att ansöka till istället för sneakydragons. Detta är jag nog knappast ensam om, man är ju med i den klubben man trivs bäst i? 

Det är tydligen coolt att ha flera hundra på väntelistan i en klubb. Vi stoppar listan när vi inte vill ha fler medlemmar in i klubben, vem orkar ha en mils lång lista att jobba med och varför?! Det är ju i försig sällan någon lämnar oss så en sådan kö skulle aldrig fungera för oss heller. Vi värdesätter gemenskap istället för att skörda medlemmar som om dem vore potatis. Men ja handlar det om att räkna ansökningar så är vi inte störst eller coolast så då behöver vi inte ens vara med i en röstning! Simple as that :) 
 
Vem fasa är det som äger dessa sidor och vad är syftet med dem, har ni några tankar om detta?
 
 
Älskar att min Quarterpig snorar gult på bilden :'D
 

 


Håller med dig till 100% Nemo :P Och vad är det som är så kul med att se vilken spelare/klubb som får mest röster? Vad händer liksom? Asså fattar ingenting ör det verkligen så himla kul att se det? o,o

2015-06-28 // 10:40:35

hur använder man magi i minecraft?
???????????????????????????????????????

Svar: Du mst ha plugin på servern och vissa plugins gör att du kan använda en träyxa för att ex. jämna ut mark, byta material, bygga väggar osv osv. Kram
Courtney Silverhill

2015-06-28 // 12:23:34

SSOtuben vet jag ägs av Monique Diamondgirl. Enligt henne är det en alldeles lysande idé att man rankar klubbar och enskilda PERSONER... Jag tycker det är så puckat så jag orkar inte ens skriva om det :P "Bästa SSO spelare" Kom igen liksom, baserat på vad? Flesta instagramföljare

Svar: Oh okej men denna sida hette SSOlistor och verkar vara ganska ny.. Du är även med där. Tycker de är helt okej med de frågor som rör spelet, såsom populäraste hemstallet osv osv. Men när det blir personligt är det bara onödigt! Man borde kunna välja att finnas med eller inte. Finns säkert de personer som uppskattar sånt här. :/
Courtney Silverhill

2015-06-28 // 13:22:58
» Ebba

Hur använder man renpulvret på julen?

Svar: Du har det i väskan och när du rider din starthäst kommer en knapp upp på skärmen där du kan välja att förvandla den till ren eller häst när du rider :) kram
Courtney Silverhill

2015-06-29 // 10:39:24
» Ebba

Men hur får jag den till häst igen?

Svar: Du trycker på samma knapp igen.
Courtney Silverhill

2015-06-29 // 13:06:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback