» Behind the scenes säsong 3, part 2 | Rest in peace Jorvik vampyren «

Lisa Miststone - 
"Du har fantastiskt bra fantasi och med hjälp av den har du byggt upp en värld och en historia som berör många av oss. Det känns som ett bra slut, storslaget. Jag behöver inte mer av Jorvik vampyren för efter att ha sett allt du gjort och följt hela historien så kan man nästan skapa sig en bild av hur Courtneys liv som människa blev. Och det är ett slut som man vill ha, där jag kan fortsätta drömma om vad som kommer hända. Fantastiskt. Du har gjort en serie som är bättre än de flesta kända filmer. Tack för att du skapat denna historia!"
 
 
 
Dags att smälta detta, radera alla klipp och starta om på ny kula. Vi hörs efter midsommar igen, ni får en midsommar hälsning i morgon såklart. Massa kärlek till er <3
 

 
 


Kommer självklart sakna JV, men kommer kolla på alla avsnitt igen och tänka tillbaka på det med glädje,mycket glädje.💓💓💞💞
Om du gör en serie till så vet jag att den minst kommer bli lika bra.
Jag kommer fortsätta att läsa din blogg och kolla på dina klipp vad som än händer. Även fast du slutat med JV. Du har förnedrat mitt SSO liv mycket och det är jag tacksam för. R.I.P Jampyren Courtney och Jorvik Vampyren.
Välkommen till världen människan Courtney.
Vad som än händer fortsätt göra det du brinner för. Jag kommer aldrig lämna dig för de du gjort på SSO,yt och de du skrivit på din blogg,ja vad ska man säga.....DEN ÄR FANTASTISK!!Du kommer alltid lyckas om du vill för du har visat oss hur fantasifull,fantastisk,begåvad du är!😍😙😘😚💋❤💙💚💛💜💓💕💕💕💖💗💘💝💞💟👍👍💋❤💙💚💛💜💓💓💕💕💖💖💗💗💘💝💝💞💞

2015-06-18 // 10:40:24

Oj inte förnedrat förendrat menar jag såklart💕💕

2015-06-18 // 10:41:37

Jag sitter ärligt talat och storgråter!!

2015-06-18 // 11:34:49

Vad heter låten på slutet!!

2015-06-18 // 11:37:10

herregud! Jag sitter och gråter och skrattar, jag skrattar för att ni är så roliga, schyssta och så jäkla underbara. Jag gråter för att jag kommer sakna JV. Men nu måste jag säga R.I.P vampyr Nemo och JV. Jag kommer sakna er mycket! Men nu väntar ett nytt liv som människa, och det kommer bli så najs! Puss på dig och de andra! Välkommet till människolivet igen! Kram och puss och ha så kul! :D <3 ;( :'D

2015-06-18 // 11:44:59

Jag trodde ju att du skulle kasta dig ut igen, göra en ny säsong. Men sedan såg jag att valt att inte göra det blev jag glad för din skull, att du vågar följa ditt hjärta. Detta gav mig en "Inget-är-omöjligt" känsla och jag har förstått att de är ovärdeliga på grund av Jorvik Vampyren. Lycka till med dina kommande serier Slottsmänniska Courtney.

2015-06-18 // 11:53:42

Jag har undrat om Courtney hade en familj innan sin vampyr familj, för att hon blev ju först förvandlad till en vampyr av Evelina. Om hon hade en familj innan sin vampyrfamilj undrar jag undrar om dom minns sin Courtney. Jag undrar hur det går för Courtney efter att hon blev en människa... så många frågor men inga svar.

2015-06-18 // 11:55:54

Ska du radera alla Jorvik Vampyren klipp? :o

2015-06-18 // 12:09:15

OMG! Så glad för din skull men när du tog bort vampyransiktet så började jag tjuta.. det känns som om du tagit bort halva dig själv nu efter alla JV avsnitt. Så klart är jag ju glad för din skull men kan du inte köpa ett vampyransikte nästa halloween?♥ Kommer att sakna jv så sjukligt mycket, det var du som fick mig att bli vampyr och så♥ Du har gjort så mycket för mig och nu känns det konstigt att både jv kommer att vara slut och du som vampyr (om du inte köper ett vampyransikte♥) Älskar verkligen dig nemo;) ps tacksam för svar på mina frågor =)♥♥♥♥♥♥♥♥

2015-06-18 // 12:09:31

Btw tycker jag om serien jettemycket, det var ett jettesorligt slut men endo so bra! Jag hoppas att du borjar med en ny fantastisk serie snart!
Kram Meto

2015-06-18 // 12:11:06

Så sorgligt! Men tänker du radera alla klipp??? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2015-06-18 // 12:19:30

Hej!
Jag ville bara påpeka att din serie liknar lite en viss hästs liv,jag hoppas att du vet vem när jag säger:"Secreteriat-världens duktigaste galoppör"
Börjar sin karriär lite halvt vinglande,vinner ej så många lopp.Blir bara bättre och bättre,men ägaren vill att han ska sluta på topp.Inte slita ut sej,låta honom somna in just när han är som bäst,inte kämpa till sista blodsdroppen.
Så tycker jag att Jorvik Vampyren varit :)

2015-06-18 // 12:37:17

SSOÄLSKAREN, Han blev avelshingst när han var 4 år och somnade in när han var 18 år :)

2015-06-18 // 13:10:11

NEJ!,buhuhu...

2015-06-18 // 13:10:48

När jag kollade på säsong 2 filmen grät jag lite, även om jag inte är sådan. Gissa vad som hände den här gången? Denna gång var det inte bara glädjetårar, det känns så konstigt att tänka att Jorvik Vampyrerna aldrig visar sig i sådan där mäktig drama som jag inte har sett att någon kan hitta på, förutom dig! Du är så påhittig, rolig och fantasifull!

PS: Jag såg dig på Vingården idag, ja man förstår verkligen att du inte är vampyr! Jag kände inte igen dig på något sett! Men fin blev du :)

Jag glömde säga att jag grät (glädjetårar, plus att musiken i dina videos berättar vilken känsla karaktärerna här) när jag kollade på Mary & Flippen

2015-06-18 // 13:24:12

Jag längtar tills nästa serie <3 Du är så jävla bra på det du gör. Jorvik vampyren har varit en fantastisk serie och jag vet att nästa projekt du starta upp kommer bli minst lika bra <3

Svar: Tusen tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 13:58:21

Glömde en grej: När ''Någonsin'' kom upp. Så brast jag i gråt. Men du har gjort ett så jäkla bra jobb! Ha det så bra! :D <3

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 14:36:31

Bästa Courtney :,)
Sitter här och fäller kanske en liten tår, för JV är så himla bra <3 Kommer det komma en "The Movie" på säsong tre också? Jag hoppas det, för då kan du radera alla andra klipp (Inte The Movie säsong 1 eller 2 bara ;)). Du är så pass bra att du borde på en Oscar, en Emmy, och en Grammy, och allt annat där emellan.

Svar: Det kommer en the movie! :) Tusen tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 15:05:52

Jag villa vara vampyr hela året men nu när du sluta med jv så vill jag inte det längre 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

2015-06-18 // 15:31:48

Nu är du inte samma Courtney-Nemofisk! Kommer sakna vampyren i dig..! ♡♡♡♡♡

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 16:17:55

Jorvik vampyren är bland dem bästa serierna i världen och jag är mycket glad över att du skapat JV. Jag ser fram emot att se mer utav vad du skapar <3

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 16:21:23

Hej Nemo!
Hoppas du kommer trivas bra om människa och lycka till med allt och alla! <3 Min fråga var också om du kunde skriva inte alla men några låtar som varit med i JV?
Men hoppas du får ett bra liv som människa på SSO! <3
Mvh/ Anne <3

Svar: Tusen tack ! <3 Minns inte vad låtarna heter, snor dom från inspirations videos på YT. Kram <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 17:26:44

Aw!:(<3 Kmr sakna JV<3

2015-06-18 // 17:35:43

Åhh kommer sakna Jorvik vampyren och lilla vampyrnemo, men förstår ditt beslut och längtar till den där serien! Du skriver fett bra manus, och gör alla scener så himla spännande, gråter här av alla känslor ;_;
Men lycka till Nemo! <3

2015-06-18 // 18:18:05

INTE RADERA AVSNITTEN'!!!

2015-06-18 // 19:28:58

Jag vet inte vad jag känner, jag är både glad och lycklig. Det känns som jag har själv följt med Courtney på detta äventyr. Det har varigt precis som du beskrev i första avsnittet, vänskap, kärlek, blod, skräck och död. Jag förstår och accepterar ditt beslut men jag kommer inte lämna JV utan sorg det går inte. Du har utvecklats så mycket tack vare JV och jag kan inte vänta tills ditt nya äventyr som ice vampyr. Det klart den kommer vara konstigt att du inte är en liten vampyr längre men som allt gör, förändras. Jag kommer titta med stor glädje på alla avsnitt. Men det är ju fortfarande nemo vi kommer att se, som en människa eller vampyr så är du fortfarande Nemo. Jorvik vampyren har varigt underbar helt jävla fantastisk och jag är bombis på att din nya serie/film blir lika bra. // Forever kram Lily

Svar: Wow, tusen tusen tack för dem fina orden <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 20:23:41

ps. Du har fått jorvik och star stable till en mer spännande plats. och en sak kan du kanske skriva all musk du använt? PÖSS

2015-06-18 // 20:28:14

Nemo, här är klippet från vårat midsommar firande i onsdags, och Nadine sjunger även lite ( Jag filmar alltid i smyg mehehe :3 )

2015-06-18 // 21:10:03

Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Ett sånt bra slut, detta kommer jag aldrig glömma! Men samtidigt är jag spänd över den nya serien! 💗 Kommer följa den från början till slut.

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-18 // 23:00:33

Hur hur ska jag leva nu 😭 hoppas du gör en till serie ❤️🌸 vill ha mer av JV men fårstår hur du känner och tänker ❤️ Puss puss ❤️

Svar: Jag kommer göra en till serie :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-19 // 00:33:14
» DDD

Tjääna! JV är ju slut och det är synd men du avslutade det perfekt! Undra hur det skulle se ut om dom hade valt andra vägar och val? Jag skulle gärna vilja bolla några idéer med dig och göra en serie. I allafall få några tips och idéer av dig. Lycka till med din nya serie. Ser fram emot den! 👍🏼 mobilen har bara 8% xD och klockan Är 23:25 och imorgon på lördag ska jag till Töre- camping och bada.

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-19 // 23:27:22
» DDD

Glömde att skriva att folk rollar slottsvampyrer/ jorvik vampyren gissa varför? .... För att dom älskar Dig och det du gör.

Svar: Aww det är sött :)
Courtney Silverhill

2015-06-19 // 23:35:29
» DDD

Folk rollar jorvik vampyren på sso för att dom älskar dig och det du gör!

2015-06-19 // 23:36:29

Nej snälla! Radera dem inte!! Har inte sett sista avsnittet någonsin än! Ska se den nästa vecka eftersom min dator nu är trasig! Och så kommer jag aldrig att få träffa jorvikvampyren mer! Snälla Courtneye, jag gnäller inte, jag ber dig!! Please! Btw. Bästa serien till och med filmen ever! Bordet läggas ut på någon filmsida eller något! Men snälla vampyren Courtney, radera dem inte!

Svar: Neeej jag kommer aldrig ta bort dom från min kanal men från min dator! :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 22:03:56

Och någongång måste den ju ta slut, men radera den inte! Förresten har du ju Mary och Flippen kvar också😏

2015-06-20 // 22:07:47

snälla radera dom inte:0

2015-06-21 // 10:24:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback