» Installera om spelet «

Tydligen ska anledningen till att jag fått fel krans vara att jag inte installerat om spelet på länge, så detta gör jag nu. Sitter och hoppas att även alla små fel ska ordna sig med detta men det är önsketänkande. Jag tror inte jag kommer få den nya kransen genom detta men hade jag gjort detta INNAN jag gjorde uppdragen hade jag kanske fått det. Så jag kommer vänta på en kod för att få min krans, jag SKA bara ha den. Har spelat sedan midsommaren ens kom till Jorvik så det är klart jag samlar på mig alla olika kransar. 
 
 
 
Ge mig ett fungerande spel nu tack :)
 


 


Samma här >.<

2015-06-22 // 14:18:33
» Klara

Har du någon bra mc server du spelar på? :) jag är klaralg på minecraft och är intresserad om du nu ska starsta upp sneaky dragons gård igen. Då jag hade min häst dör förut ;) <3

2015-06-22 // 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback