» Jorvik vampyren säsong 3, sista avsnittet «

Jag tittade precis en extra gång för att se att allting stämde.. Tårarna bara rinner.. Jag hoppas att ni ska tycka om avsnittet. Jag kommer inte kunna redigera mer idag men i morgon kanske jag får tiden att färdigställa behind the scenes filmen där ni får mer information om jorvik vampyrens framtid. <3
 
 
 

 


Den kan inte sluta såhär jag vill veta MEEEER!!!
Så sjukt bra jobbat med serien/säsonger du är grymt duktig:D<3

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 08:35:04

Hej

Jag tror att du råkade göra att man bara kan se klippet på datan därför att jag kan inte seeeee!!!!!!!!

Svar: Det är inte jag utan dem som äger musiken i avsnittet :/ <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 08:40:21

Hej igen
Tittade på din blogg istället och blev nästan tårögd💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
Bravo! bravo! bravo! bravo! bravo! bravo! bravo!


Svar: <3 <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 08:51:26

Jag har nu tittar på den två gånger och rös flera gånger

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 09:00:56

När kommer du göra en långfilm av säsongen?

Svar: Det kommer nästa vecka troligtvis :)
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 09:02:05

SÅÅÅÅÅÅ bra!! Sjukt bra manus och ja bara... BÄÄST! Jag vill verkligen ha en till säsong. <3

Svar: TACK <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 09:24:20

Sjukt bra! Ryser så jävla mycket! Om du vill avsluta serien är detta bästa stället tror jag, men tror dock ingen vill att du avslutar!!! Bättre serie får man ju leta efter, tror alla hoppas på en säsong till, även om de kan bli svårt nu när du/ courtney är männsiska. Menmen x) Super bra iaf <3

Svar: Tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 09:53:14

Grät för att den var så bra + vilket film program och redigerings program använder du? Ska oxå göra serier! :)

Kram!!

Svar: Tack <3 Fraps för att filma och sony vegas för att redigera. Kram
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 10:35:20

inte sluta WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ -gråter hysteriskt-
Fortsätt eller gör en film av hela alttet :((( (Riktig film här nu då :DDDDD)
FORTSÄTT FORTSÄTT FORTSÄÄÄÄTTT :(

Svar: <3 <3 <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 10:45:06

Asbra Nemo!!!! Men en fråga, kommer du inte vara vampyr utanför Jorvik vampyren längre nu? :O

Svar: Nej jag är inte vampyr längre <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 10:57:01

Kommer inte du sakna ditt vampyrsmink? Det känns som en del av dig. Eller kommer du skaffa tillbaka det nästa halloween och ha det?

Svar: Det är en del av mig och det känns helt sjukt faktiskt. Jag kan inte kolla på min gubbe längre nästan, MEN man måste gå vidare och jag hoppas att jag ska trivas i min nya karaktär så småningom <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 11:11:35

Hej! Du gör så bra "filmer" 😍😍 Snälla gör mer "filmer" börja nästan gråta på sista avsnittet 😓❤️❤️

Svar: Det kommer mer serier i framtiden :)
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 11:30:36

Åh.. Så vackert! Börjar nästan gråta här! Alla känslor, händelser och magi gör allting så spännande! Jag hoppas du fortsätter med serien och fortsätter med all spänning, även fast du inte är vampyr alltså... Allt kan ju hända i Nemos värld ;)

2015-06-16 // 11:31:02

Så jävla bra Nemo!! Blev tårögd... Manuset, ja allt är så bra! Vill ha en till säsong, men det vill nog alla ;) Men kan bli lite svårt eftersom Courtney inte är vampyr längre.. Men som Doris sa, allt kan hända i Nemos värld :)

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 11:52:11

Oj oj oj! Gud vad bra!! Men men.. Har du bytt smink nu för alltid? :o Kommer du aldrig vara en vampyr igen? Oavsett om du inte har vampyr sminket är du bäst:D

Svar: Jag vet inte om jag kommer bli vampyr igen men troligtvis inte :)
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 12:07:22

BRAVO :D Gröt nästan <3 Du är lika söt i normalt simnk som vampyr =D

Svar: Tack :)
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 12:11:42

Jag älskar jorvikvampyren

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 12:17:35

Sista avsnittet var skit bra <3 Alltid lika kul med förändringar.

Svar: Tack :)
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 12:47:37

Sista avsnittet var skit bra <3 Alltid lika kul med förändringar.

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 12:47:38

jättebra courtney!
du är fantastisk, säsongen var super och verkligen efektfull! :D
hoppas att det kommer en till säsong!! <3<3<3<3 :D

Svar: Tusen tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 12:50:44

NEJ DET FÅR INTE VARA SLUTET JAG GRÅTER SÖNDER HÄR! 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😂😢😊😂😌🙆

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 14:30:06

Jättebra serie hurru! Råkade nys 2 gånger på datan när jag tittade... Det betyder att du måste göra en till säsong!! Din din DUN!!

Svar: Åh tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 15:08:00

Du redigerade väl bort vampyrsminket????

Svar: Tyvärr så är det borta <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 15:09:20

Den får inte vara slut ;-;
Tänker att det var Doris ansikte där i slutet, och att Margaux förvandlar tillbaka dig så du kanske blir mindre mänsklig. Hoppas verkligen att det blir så ;-; <3

Svar: Åh om det ändå vore så <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 15:13:03

Asså guuuud vad bra! Åh den där underbara serien får bara inte vara slut!! Har du bytt smink?

Svar: Jag är inte vampyr längre :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 16:35:02

ASSÅ SÅ BRA!! men också sorgset D: oj oj oj nu har jag mycket att gå att tänka på. GUD men kommer lilla människo nemo flytta ifrån sina vampyr familj!? Gud du har utvecklats så sjuukt mycket sen första avsnittet ever av jorvik vampyren. Sjukt bra jobbat nemo du förtjänar en fin guldmedalj med diamanter!!

Svar: Tusen tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 16:43:36

Asså så jävla bra!!!
Jag älskar Jorvik Vampyren och den får inte vara slut <3 ;_;
Men älskar ändå hur det slutade!Men kan du inte göra någon slags fristående fortsättning typ att Courtney lever ett normalt liv tills Margaux kommer och säger att de verkligen behöver henne av någon andledning och att hon dras in i ett nytt äventyr?
Har ALDRIG NÅNSIN stött på någon som är så otroligt skicklig på att göra serier,kan du inte skicka in manuset till Disney och fråga om de kan göra en riktig film?!
Jorvik Vampyren 4-ever <3

Svar: Men gud vad fint sagt tack <3 :')
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 19:11:29

Så himla braa!! Jag hoppas att det blir en till säsong, du förtjänar ett mycket vackert guldpris! :D <3

Svar: aww tack :D
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 22:14:00

Kommer du att göra en säsong 4? Skulle bli glad då! :D

2015-06-17 // 00:53:11

Nemo du är helt grymt bra och fantastikt har kollat på säsongerna typ 10 gånger❤️❤️❤️ Kan bara säga tre ord om serien: världens bästa serie💕💕💕💕

2015-06-17 // 08:50:32

Sjukt grymt avslut! om det inte blir men JV så är det synd men då vill ja ha en ny serie ser fram emot fler serier! Grymt jobb och lycka till i framtiden. All kärlek till dig för ditt super fina jobb med serien! 💋
👄❤️

Svar: Taaaack!!! <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 10:57:02

Du har fantastiskt bra fantasi och med hjälp av den har du byggt upp en värld och en historia som berör många av oss. Det känns som ett bra slut, storslaget. Jag behöver inte mer av Jorvik vampyren för efter att ha sett allt du gjort och följt hela historien så kan man nästan skapa sig en bild av hur Courtneys liv som människa blev. Och det är ett slut som man vill ha, där jag kan fortsätta drömma om vad som kommer hända. Fantastiskt. Du har gjort en serie som är bättre än de flesta kända filmer. Tack för att du skapat denna historia!

Svar: Wow.. Helt mållös. Tack <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 11:56:43

Du är en människa! Känner intr ens igen dig! Snyggt slut. Nemno😂😂😂😝

Svar: :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 15:42:11

Du är en människa! Känner intr ens igen dig! Snyggt slut. Nemno😂😂😂😝

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 15:42:12

Sjukt bra! Snälla gör mer säsonger 😭 vill inte lämna alla vampyrer det är precis som man känner alla där 😥💙

Svar: :'( <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 20:50:28

Bästa avsnittet + bästa säsongen! :D <3

2015-06-18 // 13:45:12

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Det får inte sluta så här!!!
Jag börgade gråta och fick byta kläder för blev nästan dushad av trår (hehe..)
Men jag fattar inte hur du kan göra så här mot mig!!
jag älskar dig och Jorvik vampyren och så vidare...
Jag kan inte fatta hur du kan!!
jag är glad för din skull att slippa göra manus och så men jag kan inte förstå...
Jag vill se mer mer mer mer!!
Jag vill inte ha någon annan serge men ='(
JAG VILL INTE!!!!

2015-06-19 // 19:02:36

Så vackert, så mycket känslor. Jag tittade på behind the scenes avsnittet först, det var jobbigt att se men jag förstår ditt beslut ♥ Vi älskar dig och respektersr ditt beslut, dock kommer jag aldrig glömma vampyr Courtney :) Bättre serie får man leta efter, men jag älskar att se hur kul ni hade när ni spelade in det, det gör mig fruktansvärt glad och det blir lättare att ta in ditt beslut ♥ Jag hoppas på en långfilm av alla tre säsongerna, blir det någon sådan?

// Sofie Starcamp

Svar: Tack för all förståelse!! <3
Courtney Silverhill

2015-06-20 // 12:30:24

Det är så jävla bra Nemo! Vet som vanligt inte vad jag ska säga, men ryser genom hela filmen och skakar, nästan gråter. Den är så bra, det finns inga ord att beskriva. Men det är slut, det var det sista. Det är verkligen jorvik vampyren som är du. Det var så jag (och många andra) hittade till dig, det är jag evigt tacksam/glad över. Men asså NEEEJ jag kan inte acceptera att det är slut, den kommer aldrig, ALDRIG komma, aldrig några nya avsnitt, jag har inte fattat det, tror inte jag kommer göra det heller, kanske nån gång. Det känns så konstigt, i mer än 1 år så har jag gått runt och väntat på avsnitt, tittat på avsnitt, skrikit av glädje när det kommit nya, levt mig in i serien gråtit, ryst, skrattat, blivit arg, ALLT! Asså Nemo du har gjort den bästa serien/filmen NÅGONSIN, jag lovar dig!
Du har gjort mina dagar roliga, gjort mig till en gladare människa, jorvik vampyren betyder så mycket för mig (fattar att den betyder jättejättemycket för dig med såklart) och det känns bara sååå konstigt att den är slut. Kommer nog aldrig kunna helt fatta det. Men jag vill tacka dig för att du gjort allting och slitit så hårt, jag skulle aldrig orka, eller kunna för den delen. Tack så himla himla mycket!!<3 Älskar dig och Jorvik Vampyren, kommer aldrig sluta med det!<3 Även fast den är slut
Puss!<3

2015-06-21 // 13:47:00

Asså nej, det funkar inte. Jag försöker titta på youtube, lyssna på musik och sånt, men det blir inte kul. Kan inte sluta tänka på Jorvik Vampyren. Vet inte vad jag ska göra, när jag ser allt om den nya serien känns det som att jag kommer dö. Det är liksom Jorvik Vampyren, för mig finns det ingen annan serie. Och att se dig utan vampyrsminket, det är inte dig jag tittar på, det är en främling. Asså helt ärligt så tror jag att jag aldrig har varit lika lessen som nu. Jag kommer titta på den nya serien, men vet redan nu att hur bra den än är så kan den inte slå Jorvik Vampyren, i alla fall inte för mig. Jag kommer alltid jämföra allt med Jorvik Vampyren och jag kommer inte kunna säga att den är bäst, för det är Jorvik Vampyren. Det kommer aldrig bli samma sak med någon annan serie, det bara är så, tyvärr. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, men jag ska i alla fall se till att överleva.
Jag älskar dig, kommer aldrig glömma Jorvik Vampyren!
Puss o kram! <3

Ps. Tro inte att jag klagar på dig, för det är VERKLIGEN inte meningen. Ville bara få ut det, ville att du skulle veta hur mycket Jorvik Vampyren (och du) betyder för mig och hur jag känner nu.

Svar: Förstår hur du känner!! Jag tycker också det är jobbigt. Jorvik vampyren är alltid Jorvik vampyren och ingenting kommer liknas med den. Stor kram <3
Courtney Silverhill

2015-06-21 // 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback