» Nemo är otrogen! «

För några dagar sedan var jag i mitt slott och fick besök av Cristal Knights som skulle ha klubbfoto, det slutade med att dem bad mig vara med och jag blev super lycklig! Drog på mig mitt finaste smajl och ställde mig i trappen. Dom verkade vara en jätte trevlig klubb och så hade dom frieserhästar med sig vilket jag såklart dör för, så ja absolut en klubb i min smak ;) Tack så mycket hurrni!
 
 
Jag passade ju ganska bra in eller hur? Lite otrogen mot Sneakydragons hehe..
 
 



» Ankan

Hahah, var med då men stack innan du hoppade in, joooo, de är ena fina grodor de ;)

Svar: :) <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 14:52:22

Fina grodor och fin Nemo! :D <3

Svar: aww :D <3
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 15:34:35

Fina grodor <3

Svar: hihi :)
Courtney Silverhill

2015-06-17 // 15:48:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback