» Sommarlov! «

Ja nu har vi drakar sommarlov alltså inga event krav, om folk vill leka så får dem det men inget krav på att vara med och vi ledare har inga krav på att fylla ut veckorna fram tills vecka 35. Så skönt, men jag kommer bli rastlös o fylla ut höst schemat säkert. Redan planerat en tema månad som startar i september heheh.. 
 
 
Såhär fin var jag!
 

 
Avslutningen var såå mysig, jag hade tillverkat ett korsord och en tipspromenad som vi fröknar & rektor höll i tillsammans. Och sen bjöd vi alla drakar på tårta och Sture babblade om hur illa vi luktar. Nejdå hon gav oss kärlek också <3
 
 
Rektorn och hennes fröknar.
 

 
 
 
Vi stod på lite olika ställen under tipspromenaden och bytte av varandra, succe!
 

 
 
 
Nästa gång får drakarna dock inte tillgång till hästar för dem kan inte kontrollera dem ;)
 

 
 
 
 
 
9 veckor utan krav... Kommer så få abstinens :O MEN mer tid åt min nya serie! Och såklart njuta av sommar, vänner, bad, landet, sol, fest och massa massa annat.
 

 
Idag är mina planer på SSO att städa, skicka iväg hästar och kanske flytta över sommaren. Annars ska jag handla, städa, tvätta och plocka jordgubbar här hemma. Kanske får lite tid till CV skrivande också ;)
 



Hej, kul att ett spel med kan ha Sommarlov och inte bara i IRL. Önskar dig mkt lycka till och härlighet under lovet. Slit inte ut för mkt! ♡

2015-06-25 // 11:34:22
» Ebba

Skönt med sommarlov Nemo.Jag tycker om dig❤️

Svar: <3
Courtney Silverhill

2015-06-25 // 17:53:15

Hej

Har också fått semester, hoppas att du får en bra du med.

Du inpirerade min så att jag kan utveckla min klubb idé.
Bara för att du förstår så är jag inte SR men när jag blir det så ska jag skapa en klubb och att alla kommer att vara glada och nöjda i klubben.

Men lycka till inför nästa termin!

Svar: Tack desamma! :)
Courtney Silverhill

2015-06-26 // 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback