» Tråkig blogg «

Alltså om ni bara visste vad jag håller på med om dagarna just nu... Hemligt hemligt. Suttit och jobbat HELA dagen vid datorn idag men bloggen har jag inte tid för, därav lite halv dassiga inställda. Men det blir bättre snart. Jag har nämligen en överaskning åt er. I morgon kommer sista avsnittet av Jorvik vampyren! 
 
Ska försöka ladda upp det tidigt på morgonen, så kika in här så fort ni vaknar. 
 
 



Iiiiih! Kan inte vänta!<3

2015-06-15 // 22:37:06

OMH KAN EJ VÄNNTA KOMMER DET BLI EN NY SESÅNG??

2015-06-16 // 00:10:49

OMG!!! JAG KOMMER TYP HOPPA UPP I TAKET NÄR DEN KOMMER..! XDDD

2015-06-16 // 07:10:19

Jag har ett rum vid snedtak, så när jag vaknade jag bara JORVIK VAMPYREN ÅÅÅÅÅHH! Och slår huvudet i taket...Så smart är jag...

Svar: hahaha <3
Courtney Silverhill

2015-06-16 // 08:11:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback