» 20 % coolare än alla andra <3 «

Haha dessa brev alltså, jag får mig många skratt när jag rensar brevlådan varje dag :')
 
 



Den tjejen har verkligen rätt om att du är 20 % coolare <3

Svar: haha aww <3
Courtney Silverhill

2015-03-11 // 13:27:59

haha roligt brev men lite snålt kanske. Varför inte 30, 40, 50 eller kanske tillocjmed 60. Fast 20 kanske låter bäst. Men aa lite coolare än (nästan) alla andra finns minst treandra coola människor. Fast du är också en av de snällaste i helavärlden, du och enannan (sry alla andra människor) Men det var jätteläskigt idag eller igår. Det var ett träd som hade blåst ner på en lyktstolpe som gick av på mitten xd mankan säga att det blåste hehhe puss o kram
/Ebb ♥♡♥♥♥♡

Svar: haha :) Aww tack <3 Ojdå ja det har blåst ganska mkt här med :O
Courtney Silverhill

2015-03-11 // 22:18:44

Hej Nemo! Ja är en stor beundrare av dig och älskar allt du gör❤️ Jag fick nämligen en clownfisk som jag döpte efter dig :D Courtney Nemo Silverhill❤️ Älskar dig så mkt Nemo för att du ä bäst🌺🌺💎❤️

Svar: Heej! Åh tusen tack <3 Aww va gulligt :D
Courtney Silverhill

2015-03-15 // 23:34:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback