» Alicia online - Spring, cleaning and training «

Ett nytt avsnitt av Alicia, berättar även hur man levlar och vilka inställningar min Kingen har :)
 
 
 

 


Hej, varje gång jag trycker på t.ex. Shop så kan man inte trycka någonstans. Spelet har inte stannat, men man kan inte gå, inte komma in på Shop, man kan inte göra något DDD:

Svar: Tryck inte på shop det funkar inte :)
Courtney Silverhill

2015-03-11 // 20:50:41

En fråga till, hur glider man??? xDD

Svar: Meen jag skriver ju det i videon! Du får ändra på dina keys i spelet men jag har min slide på TAB knappen och när jag kommer in i kurvor håller jag in den och trycker frammåt efter att man glidit en stund. Men tror den är på shift från början men jag ändrar :) kram
Courtney Silverhill

2015-03-12 // 15:21:47

Hej, kan du göra ett inlägg hur man laddar ner Alicia online, funkar inte för mig :(

Svar: Hej jag kan inte hjälpa dig då jag är sjukt otekninsk själv, men det finns videos för detta på YT! :)
Courtney Silverhill

2015-03-12 // 15:25:24
» Moa

Hej min genväg till spelet (som man ska klicka på för att kunna starta spelet) funkar inte får inte det där hästhuvudet utan en mapp. vet du hur man fixar det?

2015-03-16 // 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback