» Crash bom baaang «

Det går mindre bra för SSO just nu har jag hört och märkt. Igår var servern väldigt krånglig (såg jag på drakarnas FB grupp) och jag kommer inte in alls just nu. Launchern kraschar och hemsidan hänger sig och läggs sedan ner. Hade tänkt checka av allting för tävlingen ikväll men noope... Tack för den!
 
 



Hej Nemo!♥ Du kanske undrar varför jag har varit borta så länge? Det är iaf för att jag har bestämt mig för att jag ska in varje dag jag är hemma från och med nu! Tänk nu inte att jag ska gå in när jag känner för det för jag har bestämt mig för att göra så för att annars kommer jag bara nrj jag orkar/hinner inte idag, tar det imorgon. nu sk jag iaf gå in hela tiden och inte bara övergr dig. puss o kram jag älskar dig!

Svar: Hej! :D Äsch läs när du känner för det istället annars är det inte roligt. Kram <3
Courtney Silverhill

2015-03-03 // 16:28:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback