» Dags att levla! «

Det haglar/spöregnar ute så jag myser inomhus idag. Tog lite sovmorgon och har städat och beställt lite saker, duktig helt enkelt. Och nu har jag hamnat här vid datorn och ska levla på Alicia. Tänkte köra några rundor om dagen då jag hinner. Sen ska jag redigera också, men just nu vill jag bara ta det lite lugnt en stund :)
 
 
Hur ser er måndag ut?
 



Hur kan du levla? Det är ju skitsvårt... Hahah

2015-03-23 // 18:16:06
» Matti

Har själv Alicia Online,men är orolig för att det är något eller finns något virus i det? :)

Svar: Nej det är nog ingen fara :) har inte upplevt några problem alls och de som jobbar med det är mycket mer kunniga än de som jobbar med SSO.
Courtney Silverhill

2015-03-30 // 10:54:24
» fanni

hej courtney jag spelar också alicia online men när jag försöker levla upp så stannar den hela tiden på typ halva jag vill helst levla upp till level 10 så jag kan avla snälla hjälp mig

2015-05-14 // 10:35:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback