» Hur blir man bäst på fest? «

Idag har jag ont i mitt stackars huvud... Därför kommer jag spendera min dag med the sims som jag fått ett sug efter helt plötsligt. Jag ska även vara duktig och träna lite hund tillsammans med en kompis, efter det kommer jag nog vara helt slut och spendera resten av dagen i sängen medmin katt typ. Men var inte ledsna för det för precis som jag berättade igår har jag en liten film åt er! Här har ni en guide på hur ni blir bäst på fest på starstable, och alltså helt ärligt så borde klubbar ordna mer kalas för detta var super skojj! Vi har inget manus men vi är inte så elaka som vi låter i shopping centrumet haha.. Det är verkligen meangirls på shoppingtur alltså. Lite roligt faktiskt! Så spana in denna och sen får ni ha en härlig söndag mina vänner <3
 
 ¨
 
 


» Diana

Haha, sjukt rolig video.

Älskar att se på SSO videor och Sneaky Dragons videor blir alltid bäst :D

2015-03-01 // 15:15:26

ååå vilken bra video :D
Man blir alltid lika glad att se på er ..
kram <3

2015-03-01 // 15:49:49

Vet du när det kommer ut en Alfaverision av Alicia Online? :)

Svar: Ingen aning gilla dem på facebook så kan du läsa om de uppdateringar dem gör :)
Courtney Silverhill

2015-03-01 // 19:54:58

Hahaha det var det bästa jag sätt ;D

2015-03-01 // 20:03:52

men åh vad det laggade för mig :o

2015-03-01 // 20:58:15

Sjukt snyggt asså!xD Fast hade jag vart er.. skulle jag nog ha varnat alla runt omkring att Sneaky Dragons är i huset!xD Så kul att se när ni har kul!:D Se nytt från en annan server!<3<3<3

Love from me: Jordgubben!

Svar: Hahah ja de kanske behövs! :)
Courtney Silverhill

2015-03-01 // 21:50:38

Skit bra video! Men var köpte Sture de svarta ballerina skorna hon har på sig?😄💕

Svar: Kolla http://starstable.bplaced.net/db/se/decorations.html
Där finns allt :) <3
Courtney Silverhill

2015-03-01 // 21:59:07

Jag har länkat till eran blogg. jag verkligen älskar er och följer det ni gör. Idag träffade jag Amanda W. jag fick ta bild med henne och är nu jätte glad. skulle du kunna kanske kommentera på den bilden eller något. för jag älskar verkligen klubben och dig. Puss och kram // Emma E

Svar: Åh vad söt du är! Härligt att du blir så glad av att träffa oss :) <3
Courtney Silverhill

2015-03-04 // 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback