» Hur man äter popcorn med dipp «

Under vår sista stafett med Walkingeagles åt jag popcorn med dipp och lärde de som stod vid min station hur man gör. Jag måste ju även lära er det. Ni har väl ätit popcorn och dipp någon gång? Om inte så MÅSTE ni testa det haha. Alltså det är så sjukt gott. Jag äter med vitlöksdipp som jag gör ganska svag, hett tips. Sen tar ni ett popcorn doppar de lite (inte hela) och ner i popcorn skålen igen och vips fastnar massa andra popcorn och man får en popcorn boll med en dipp kärna. ASG! Sjukt random inlägg men det är viktigt okej!
 
 
Är bra på att få dem att tänka på annat än tävling iaf!?
 

 
 
Omnomnom!
 

 
 


ASSÅ NEMO LOVE TO YOU! Jag trodde jag var den ända som gjorde så ;D Man SKA ha vitlöksdipp som är rätt svag. MER POPCORN DIPP ÅT SVENSKA FOLKET!!

2015-03-28 // 13:29:25
» Pia

Du är bäst Nemo!!! Älskar JV!!!❤️

2015-03-31 // 08:03:13

Hej bästa Nemo, för det första vill jag bara säga ännu ett stort tack för du tipsade om vilken häst jag och min tvilling (inte irl) skulle köpa, och ett namn till den, Marblejoy tipsade du och det blev det :D <3 För det andra så undrar jag hur man gör dippen, skulle vilja testa (fastän jag som inte gillar vitlök i saker så mycket :P). Och för det tredje så har du väldigt fin blogg och jag älskar dig och det du gör, du är världens bästa Nemo :D Love you <3 Tjej på 16 år ifrån Vetlanda :D

Svar: Hoppas ni är nöjda med hästen :D Gräddfil och OLWs dippmix med vitlökssmak, använd inte allt pulver för då blir den för stark haha! :) Stor kram <3
Courtney Silverhill

2015-04-01 // 01:40:52

Tack för svaret, det är så klart vi är nöjda med hästen och hästens namn det var du som tipsade det ju <3 Det ska jag testa någon gång när jag köpt dippmixen, ska komma ihåg det med popcorn och dipp :D Stor kram till dig med Nemo :) <3

2015-04-02 // 03:16:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback