» Jorvik city uppdragen! «

Kim är ju lite seg med uppdragen så vi har precis gjort dom nu. Jag såg så mycket saker som jag inte lade märke till när jag var där första gången. Då va man ju helt shopping galen haha.. Men idag såg jag hur fint det är överallt och vilka gulliga bakelser som finns i cafet och ja allt! Dock är ju raptor borta så att Kim inte kunde se honom.. Buhuu.. Sen blir jag faktiskt väldigt förundrad över hur hetsiga människor är på SSO. "Mensiga" som jag börjar avsnittet med om inte Kim censurerar mig. Men ja det är förståligt att folk är det eftersom hela spelet känns väldigt oseriöst och problem aktigt just nu. Men överlag cirkulerar det too much shit!
 
 

 
 
Här är min nya pojkvän! Visst är han sööt.
 

 
 
Berit babblar så mycket när vi gör uppdrag så vi fikade lite istället.
 

 


Han är miiiiiinX)

2015-03-04 // 17:01:47

Hahahahah lite fika? En hel pizza XD hungrig?

Svar: Massa hungrig :D
Courtney Silverhill

2015-03-04 // 20:40:53

Nemo, han är MIN x) XD

Svar: Nejdååå nu drömmer du ;)
Courtney Silverhill

2015-03-05 // 07:08:21

Oh jävlar, såg kommentarerna ovan och det visar sig att MIN pojkvän är OTROGEN mot TRE andra. Fuck you pojkvännen. Jag gör slut med dig. INTE.
/haha jag vart arg men endå
PS. Nästa gång jag ser dig i sso ska jag stalka dig åt helvetet ;)

Svar: Hahah omg!
Courtney Silverhill

2015-03-05 // 15:34:18

Har Raptor försvunnit? Sjunger han aldrig mer?

Svar: Jaa han är borta nu :) Kommer trolgtvis någon ny snart. Kram
Courtney Silverhill

2015-03-05 // 19:00:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback