» Kickad flest gånger från Sneakydragons «

Igår höll Sasha ett jätte roligt lag event, det gick mindre bra för mitt lag för vi kom sist heheh..
Jag kan ingenting om Haparanda, ingen av mina lagkompisar heller så vi typ chansade.
 
 

 
 
 
Detta gjorde mig såklart lite arg.. Så jag bestämde mig för att mucka gräl med Mother of dragons och hennes lag.
 

 
 
Det slutade inte så bra... Sture kickade mig.. IGEN.
 
 
 Haha asså dessa kommunikationer med emos.
 

 


» julie

Fick du gå med sen igen eller är du kickad för alltid?

Svar: haha jag är med igen :)
Courtney Silverhill

2015-03-06 // 19:04:51

WIWI WIWI WIWI

2015-03-07 // 14:58:55

D:::

2015-03-07 // 14:59:26

hej! Jag kollade igenom lite "gamla" inlägg och såg om den där tävlingen. Man bli ganska ledsen, att det faktiskt händer på sso, att folk beter sig så. Men det finns ju alltid människor som ja vad man nu ska hsäga, du förstår! Men idag skickade jag ett mail till supporten om en sak jag tyckte var lite konstig. Orkar inte riktigt berätta men handlade om gårdagens värdekod, tror att de råkade göra lite fel. Man får ju hoppas att det blir nåt svar. Vissa får ju inte och vissa måste vänta länge eller så får man ett konstigt svar dom man inte fattar eller så får man ett riktigt bra svar snabbt. Men vi får se vad som händer. puss o kram ♥♡♡♥♥♡

2015-03-07 // 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback