» Man känner nästan värmen genom skärmen «

 
Alltså när jag sneglar mot fönstret och ser att vädret är precis lika fint som på Jorvik så känner man sommarvärmen genom datorn nästan. 9 grader i solen just nu.. Därför tänker jag inte spendera hela dagen vid datorn utan ta vara på detta litegrann. Jag har varit inne på SSO och rensat helgens post samt gjort i ordning fina lilla Sunny och tagit med honom till Dinodalen. Nu står han i skjulet vid lägret och mumsar massa hö tills jag kommer in senare. Hoppas ni har en bra dag i skolan, på jobbet eller hemma! :)
 



Med "rensat helgens post" menar du väl med alla mina brev?! Skickade typ 10 stycken eller nåt hehe...

Med vänlig hälsning Adriana

Svar: haha jaha :) Vet inte minns inte. kram
Courtney Silverhill

2015-03-09 // 18:01:35

Jag har döpt min häst Everpearl efter Jorvik vampyren :)

Svar: Awww va fint :D
Courtney Silverhill

2015-03-09 // 18:02:22

Åh Courtney, idag köpte jag en liten skimmelponny! Och vet du vad jag döpte den till? Silverhill efter dig!

Kram på dig<3

2015-03-09 // 18:03:33

Åh Courtney, idag köpte jag en liten skimmelponny! Och vet du vad jag döpte den till? Silverhill efter dig!

Kram på dig<3

Svar: Aww :D
Courtney Silverhill

2015-03-09 // 18:03:41

Igår var det 16 grader ute ^^

2015-03-09 // 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback