» Morgonhumör «

Blev väckt av katten för en stund sedan, hon har ett sånt jävla morgonhumör alltså (antar att hon inte är ensam). Den här morgonen har hon roat sig med att ramla ner i papperskorgen, äta på mina tulpaner jag fick av min kompis i helgen, köra parkour mellan möblerna i rummet inklusive mig (aj) och leka hockey med alla små saker som står på bord, fönster osv.. Jag kastade ut henne i det gråa vädret precis haha, men hon blev så lycklig så. Ge mig den energin? Idag mår jag bättre iallafall men ska ta det luugnt och inte stressa med massa måsten så håller mig ifrån datorn ett tag. Ikväll ska laget tävla så jag peppar och förbereder mig, dom som ska tävla och de som ska hjälpa mig. Ska bli skojj! Det är så nycket tävlingar denna månad, typ en i veckan haha.. Mycket jobb med andra ord, får nog lugna mig lite. Spelade inte alls igår, eller förrgår eller dagen innan det. Därför det blir lite fattigt på inlägg förstår ni. Men hoppas eran dag blir toppen så hörs och kanske ses vi ikväll! Ni som vill titta på tävlingen, ställ er gärna på datorn och kolla igenom den för annars måste jag igga er.
 
Blogg.se låter mig inte lägga in en bild :/ 


Det blev två inlägg av detta inlägg. Tänkte bara att du kanske ville veta det =)

Svar: Märkte det :D Tack. Blev så för att jag skrev från telefonen och ändrade stavfel i inlägget i efterhand. Kram <3
Courtney Silverhill

2015-03-03 // 09:36:18

Hej!
Vilken tid är tävlingen? Vill gärna se den!:D
Lycka till, hejar på er!;)

2015-03-03 // 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback