» Nemo är VIP på modevisningen «

Tog en selfie med en av modellerna under en visning, COOL TJEJ!
 
 

 
 
Efter showen bad Raptor mig att komma med backstage.. Vad som hände där får jag inte säga HEHE.. Nejmen han är en trevlig kille och Jorviks enda, nej jag mena såklart hetaste artist :)
 



Idag så red jag runt levlade min häst.
D såg jag att det fanns en klubb som hette Jorvik Vampires. ♥

Svar: OMG, vem hade den eller var med i den och på vilken sture!? :)
Courtney Silverhill

2015-03-22 // 10:33:30

Var köpte du alla kläder du har på dig?! Så j*vla snygga asså!!😍

2015-03-23 // 20:02:07

hej hej ja du är så cool och bästa vipen!!! :)) Lite coola bilder där men nemo raptor? aja då så eller ja nåt.... vet du en sak??? vi har nationella matteprov imorgon :((((((((((((((((( du skulle se min min nu ellee nu alutar vi prata om prov så jag inte börjar gråtahär o sånt, det blir inte bra nej nej. Igår när jag skulle rifa igår så var min ridlärare sjuk:(( vi hade en snäll vikarie men det var tråkig ridlektion och vi fick typ inte hoppa nått alls :( fast min kompis fick hoppa 90 cm med henne orättvist men en i min grupp sa att hon inte ville hoppa högt
så det kanske var därför vi hoppade så lågt... jag som ville hoppa högt.:(
puss ouss <3<3<3<3 ♥♥i love you

Svar: Hur gick det på nationella då? :) Äsch visst är det kul att hoppa högt men lika nyttigt att träna på låga hinder. Kram kram <3
Courtney Silverhill

2015-03-25 // 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback