» Nemo väljer häst «

häromdagen stod jag och umgicks med lite härliga människor på vingården, vi babblade om det mesta och plötsligt fick jag en förfrågan om vilken häst en person skulle köpa (från vingården) tillsammans med sin SSO tvilling tror jag? Jag kastade mig till stallet och gav en recension om nästan varje häst i det stallet.
 
Jag valde såklart samma ras som min egen Midnightqueen är på första plats.
 
 
Hästen är inte så vanlig och den är grym att tävla med i ridhuset. Lika smidig som en arab och snygg och blank som ett nymoppat marmorgolv 10/10 poäng lixom.
 

 
 
På andra plats kom den här hästen som jag varit smygkär i lääääänge, vet inte om någon av mina läsare läste min blogg när dessa kom men jag gjorde flera inlägg om denna och jag vet verkligen inte varför den inte är min ännu. Men det kommer den vara en vacker dag. Detta var även hästen saga valde och jag tyckte att den skulle heta Marblejoy och jag tror det blev så också! :)
 

 
 
Denna hästen är snygg men verkligen ingen Nemo häst!
 

 
Sagohästen vi alla älskar, men jag kan verkligen inte bortse från de alldeles för mörka hovarna..
 

 
Det var dom jag babblade om, och de nya hästarna med starthästform som är så himla snyggt gjorda men inte heller fastnat för någon dock. Men hoppas saga blir nöjd med sin Marblejoy! :)
 

 


När kommer nästa avsnitt av Jorvik Vampyren? Jag kan inte vänta! :D

2015-03-13 // 17:58:51

Skriv in koden FASHIONWEEK200 och få 200 sc gratis! Den koden är tillgänglig endast denna vecka

2015-03-13 // 18:33:05

Skriv koden FASHIONWEEK200 på sso och få 200 sc gratis, koden är bara tillgänglig denna vecka

2015-03-13 // 18:34:05

hur lvl man upp på alicia online?

2015-03-13 // 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback