» Ops «

Alltså laaazy day.. Fastnade vid Paradise hotel danmark vid lunchen, sen gled jag in på en massa hemsidor och började internetshoppa. SÅ FARLIGT herregud. Kunde ha gjort nått vettigt som att redigera istället!? Jaja nu ska jag snart preppa för middag och sen är det dags för stafett ikväll. igår hade vi faktiskt event också, vi har ju alltid ledigt på helger men nu passade vi på att ha en liten modevisning med tre kategorier som var: Sommar, vinter och nobelklädsel. Det var jätte roligt förutom att man får sjukt mycket fatal där inne och åker man ut måste man ta sig tillbaka med bussjäveln, så minst sagt utdraget event. Domare var: Jag, Janne, Sture och Victoire. Det var en riktig show med både blod, svett, tårar, snittar och saft backstage.
 

 
 
En del ramlade av catwalken.. Minst sagt dramatiskt!
 

 
 
Haley Underfall vann nobel kategorin
 

 
 
Sasha Duskgirl vann vinterkategorin
 

 
 
Amanda Youngweb vann sommarkategorin
 

 


Bara en sak överskriften stavas OBS

Svar: Nej jag menade ops som hoppsan :)
Courtney Silverhill

2015-03-23 // 20:54:19

Har bytt till server 3 nu!!D:

2015-03-23 // 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback