» påsk är bäst! «

Har haft världens mysigaste påskdag med några kompisar, vi har ätit påskmat och haft äggjakt som jag ordnat. Är en liten tradition och dem kommer få leta ägg även när dem är gamla & grå. Man kan aldrig bli för gammal för det! Suttit ute i solen och myst tills det började hagla som in i helvette haha.. Nu är jag rå pepp på att vara med på event ikväll och umgås med drakarna. Men först lite middag :) Vad har ni gjort idag?
 
 



Idag har jag haft utvecklingssamtal i skolan! Och spelat Sso såklart!

2015-03-31 // 17:31:14

Jag är ju i Norge i Hemsedal och har haft en super mysig dag , solen är framme och backarna är så underbara. Jag + några andra ungdomar var ju så smarta och vi åkte till högsta toppen och sedan så gick vi med skidorna till en annan högre topp .. hehe tog 45 min och så död jag var med att åka utan för backen var läskigt med super kul och med er i mina tankar så funkar allt <3 nu ska vi äta mat .
Saknar er så mycket .... ni är ju liksom bästa förebilderna
kram // Ella

Svar: Åh vad härligt! Ska också åka bort i morgon, ska bli så skönt. Stor kram <3
Courtney Silverhill

2015-03-31 // 18:58:18

Jag har ridit på in ponny <3 (irl)

2015-04-01 // 12:51:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback