» Redigerar, redigerar och redigerar «

Jag har massor av material just nu och jag kommer lägga all tid jag kan och orkar på Jorvik vampyren idag. Så ifall bloggen verkar lite tråkig så är det för att jag sliter som fan med avsnitten, vill inte bara göra klart nästa utan även komma en bra bit på det efter. Hejja mig!! :)
 
 

 


Heja Nemo!

2015-03-17 // 21:49:22

Jag kan inte se AO avsnittet på din YT. Är det privat? Jag kan inte kommentera Heller.

Svar: Vissa verkar ha problem att se det av någon anledning, det är inte privat och ska inte vara några problem egentligen! :O
Courtney Silverhill

2015-03-17 // 21:55:35
» Hej

Äääälskar Jorvikvampyren!!
Började nästan gråta när Doris dog!!😱😂😿

2015-03-18 // 06:29:53

ja hejja dig!! Nu har iaf avsnitt 12 kommit upp :). Det var så bra och spännande, men slutet nemo. Är du ute efter att döda oss? Jag måste få veta vad som hände nu. Kingen får inte dö, då dör ju du med :c Inhen får dö, bara de där skepnaderna och Arion. Jag ska se allt av jorvik vampyren igen nu snart, det är så himla bra♥♥♥Puss o kram på dig!♥♥♥

2015-03-19 // 07:05:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback