» Rolla Sneakydragons :') «

Bästa jag sett i globala tror jag, rolla sneakydragons alltså ååååh! Hur gör man då? Jag var så nyfiken att jag sprang och skulle kika på dom men det slutade med att det bara var folk i klubben som ville vara med och det blev kaos i byn på folk oså blev det inget :( Men det var sjukt gulligt!
 
 



haha jag såg det i globala och tänkte typ mhm hur ska man göra då? Verkar lite kul, för ni är ju bäst men jag hade lixom verkligen noll tid, har knappt hunnit in på senaste tiden. Idag gick jag inte ens ner till datorn, efter födelsedagar, ridning, klubbråd och plugga plugga plugga, så hann jag såklart inte in nåt. Får försöka ta igen imorgon, kommer inte gå men jag kan tryaa. puss o kram på dig så ska jag sova!♥♥♥♡<3♥♥

2015-03-10 // 21:55:51

Det var min mening du tog kort på haha! Trodde aldrig att den skulle hamna på bloggen! Igår ville jag rolla Sneaky Dragons eftersom det inte blev av men fick inte för Evelina började skälla på mig om att jag inte fick göra så om hennes ridklubb så ville hon ju vara med dagen innan :(

Med vänlig hälsning Adriana

Svar: haha :) Tyckte det var jätte roligt! Kanske blev lite tjatigt bara. Kram
Courtney Silverhill

2015-03-11 // 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback