» Rött som blod «

Gårdagens rött som blod var otroligt spännande, först förklarade jag alla regler och sedan fick dem köra en kort testrunda. Efter testen heelade jag dom med min fiskolja och sedan var det dags för mästar rundan. En tuff kamp och mycket blod & död bröt ut på ön och tillslut hade vi endast två drakar vid liv, Victoire och Amanda. Dem fick ställa sig i varsin ände av paddocken och när jag skrev kör skulle dem döda varandra först för att vinna. Alltså den som bjöd in den andre i grupp först vann. Amanda Wolfdaughter aka rockmormor var absolut snabbast och knep vinsten och veckans mästartitel.
 
 

 
 
Berit smyger upp bakom och hans häst ser liiite för glad ut, fuffens på g tror jag!
 

 
 
Kyrkogården, mycket döda människor!
 

 
 
 
 

 
Och där drog deathmatchen igång!!
 
 

 
 

 
 
När alla började leva igen kramades vi :) Vi är alltså en zombieklubb typ.
 

 
 
Älskar mina drakar <3
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback