» VEM FÅR INTE ÅKA MED PÅ BUSSEN!? «

Janni hade jätte roligt i chatten, och precis då kommer tre fans och ropar efter mig i chatten.. Vi skratta så vi vek oss. Janne skrattade nog mest.. Vilket jag kan förstå, hon lyckades verkligen få till det ;)
 
 



Hej! jag tycker du är väldigt duktig på att göra sso series (älskar jorvik vampyren!) jag själv håller på med en egen liten sso serie och jag behöver hjälp med en sak jag behöver lite skådespelare och jag har igen kompis som spelar sso och ingen klubb har du något tips på vad jag ska gör?? PS: vat kan man få tag sony vegas?

Svar: Du får kolla i global om nån är intresserad! :) Tack <3
Courtney Silverhill

2015-03-23 // 12:32:15

Vet du något bra sätt man får morötter på Alicia snabbt? Ska installera det snart och ja.. jag är rätt lat och jag skulle gärna vilja få mycket morötter. Tacksam för svar <3
/Katten

Svar: Nöt banan på farmen och rid in i fåren, finns inga genvägar :) kram
Courtney Silverhill

2015-03-23 // 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback