» Bloggtävling - Varsegoda gissa! «

Då är jag äntligen hemma igen och det är dags för er att luska ut vart jag befunnit mig någonstans! Du kan självklart gissa även om du inte har en blogg men eftersom vinsten är ett reklaminlägg så går det inte att vinna tävlingen utan en blogg. Ni kommer nedan få två bilder och med hjälp av dem gissa vad landet heter som jag besökt. När ni tror att ni har rätt svar kommenterar ni detta inlägg och skriver:
  • Ditt Star stable namn
  • Din bloggadress
  • En beskrivning av din blogg
  • En gissning på vilket land jag besökt
Det är alltså viktigt att du har rätt svar MEN även en grym presentation av din egen blogg för att jag ska bli intresserad av att läsa den och sedan ge den blogg som jag finner mest intressant lite reklam och förhoppningsvis ett gäng nya läsare! Är ni redo!?
 
Här är alla ledtrådar ni hitils fått under min resa i det här främmande landet:
  • Jag är i ett varmt land
  • Jag är i ett land som ligger i europa
  • Valutan i landet är euro
  • Det här är ett stort land med ungefär 46.000.000 människor (I sverige är vi ungefär 9.000.000)
  • I det här landet finns en varmblodig hästras som även finns på Star stable online och är en av de äldsta framavlade hästarna i hela världen, jag har varit på en jätte stor hästuppvisning som hålls här just nu och tittat och klappat på dessa fantastiska hästar.
  • Landet gränsar till bland annat frankrike och portugal.
  • Landets nationalrätt är Paella som oftast är ris med skaldjur, kött eller kyckling.

 
Och nu ska ni få bilder som är de absolut sista ledtrådarna, sen är det bara att börja gissa bland kommentarerna och skriva en presentation om er blogg.
 
 
Såhär ser hästrasen ut som ursprungligen kommer från det land jag besökt. Jag äger även en häst på SSO som är av den rasen, min häst på SSO heter Hotspot.
 

 
 
Såhär ser landets flagga ut.
 

 
Då var det dags att tävla! Frågan är alltså vilket land har jag varit i? När du gissat det så ska du även ge mig en presentation av din blogg för att kunna vinna ett reklam inlägg av mig. Så inte bara gissningen är viktig utan presentationen väger lika tungt. Lycka till!
 
Exempel - Sverige är ett land.
 
ENDAST EN GISSNING PER PERSON BLAND KOMMENTARERNA,
TÄVLINGEN AVSLUTAS I MORGON KLOCKAN 12.00.
 
Lycka till! Om inte kommentarsfältet fungerar denna gången heller kan du antingen gå in på min blogg från en telefon eller kommentera ett annat inlägg så att jag kanske hinner fixa till det innan tävlingen avslutas. 
 

 


Spanien :)?

2015-05-18 // 12:26:25

1. Landet, Spanien

2. Min blogg handlar inte bara om SSO, delvis. Jag vet inte om du vill ha en beskrivning då men jag skriver ändå. Jag vill inte ha en blogg om bara Starstable online.
Men bloggen i alla fall är hyfsat ny och handlar lite om SSO och min övriga vardag. (Några andra spel också.)

Jag har inte hunnit mycket på bloggen men hoppas att du skulle vara intresserad av att presentera den. ❤️

Kram, Britney Dawnforce/Felicia. 😃

2015-05-18 // 14:00:32

Landet du var i är Spanien. c:
Min blogg handlar såklart om sso, och är väldigt aktiv med nya redigeringar, outfits, åsikter och mycket mer! Bloggen skapades i December 2014. I början var bloggen ganska liten, men det känns som den växer lite nu iallafall. Jag skapade en blogg för jag tyckte att det verkade kul eftersom jag läser bloggar. (som din blogg) Du är min förebild och därför är det nästan DU som gjorde att jag skapade en blogg.
Pussar: Ebba Lightforce <33

Ps: Bloggen heter ebbalightforce.blogg.se. ;)

2015-05-18 // 14:56:06

Jag gissar på Spanien! Min blogg heter chassidy.blogg.se och handlar om Star Sable. Där lägger jag upp bilder, åsikter, outfits, redigeringar m.m. Just nu är min blogg ganska liten, runt tre besökare om dagen, men det hindrar mig inte från att skriva! Än har jag inte lyckats så bra med design och sådant men hoppas att du skulle kunna presentera den ändå.

/Tilde Miststreet

2015-05-18 // 15:05:15

Mitt svar är Spanien.

Min blogg heter starstablelover.blo.gg och där skriver jag om vad jag gör på starstable, mina åsikter och idéer om spelet, uppdrag och uppdateringar och om mig själv. Ibland lägger jag också upp redigeringar, om mina hästar, en outfit eller någon bugg jag provat. Jag bloggar ofta, om jag får säga det själv. Jag tycker också om att prova olika typer av designer på bloggen för att få den till just min stil. Så många bloggläsare har jag väl inte, och så fort jag har typ 6 st hoppar jag upp och ner typ. Värd att läsa!

Kram Astrid Wintervalley

2015-05-18 // 15:38:56

Mitt svar är Spanien.

Min blogg heter starstablelover.blo.gg och där skriver jag om vad jag gör på starstable, mina åsikter och idéer om spelet, uppdrag och uppdateringar och om mig själv. Ibland lägger jag också upp redigeringar, om mina hästar, en outfit eller någon bugg jag provat. Jag bloggar ofta, om jag får säga det själv. Jag tycker också om att prova olika typer av designer på bloggen för att få den till just min stil. Så många bloggläsare har jag väl inte, och så fort jag har typ 6 st hoppar jag upp och ner typ. Värd att läsa!

Kram Astrid Wintervalley

2015-05-18 // 15:38:57

Har tyvärr ingen blogg, men gissar för att se om jag hade rätt sen! Gissning: Spanien

2015-05-18 // 15:47:55

1. jag tror du är i Spanien
Min blogg:
Min blogg handlar om mig på sso där jag hittat på en egen person. Jag håller på med din bloggutmaning och den är jättekul <´3. jag hoppas fler vill läsa den. jag kämpar på i alla fall :)Min blogg: www.josefinespideryard.blogg.se

2015-05-18 // 16:21:18

Spanien! Har ingen blogg men är med och gissar ändå <3 kramis från Rosti

2015-05-18 // 16:21:23

Landet du besökt är Spanien!
Min blogg handlar om Starstable, jag tror den är ganska intressant för att jag är med i en aktiv klubb som många vet vilken klubben är, jag lägger upp bilder från events, mina redigeringar, dagsläget mm.
En blogg för alla spelare på sso!
Kraam Selma

2015-05-18 // 17:09:42
» Ankan

Spanien!
Min och Dossans blogg är en rollblogg där inläggen handlar om träning, tävling, flummiga klubbkvällar och massor av bilder. Jorviks mysterier och historia tas upp ibland och vem vet vad som händer när en Anka och baronessans ena dotter sitter vid styret
~
teamandalusian.blogg.se

2015-05-18 // 17:15:19

1. landet är spanien
2. Bambi eastland
3.Jag bloggar om mitt sso liv, på min blogg lägger jag upp tex redigeringar,events och mycket mycket mer!
4.bambieastland.weebly.com

2015-05-18 // 17:18:32

SPANIEN!!😄
jag har ingen blogg men söker medlemmar till min klubb Ss❤

2015-05-18 // 17:41:28

SPANIEN!!😄
jag har ingen blogg men söker medlemmar till min klubb Ss❤

2015-05-18 // 17:41:29

Hej Nemo, här kommer mitt svar och blogg beskrivning.
Landet tror jag är Spanien. Min blogg beskrivning: Min blogg är en beskrivning av mig själv och mitt liv på sso, även mina vänner som ploppar upp i inlägg ibland :D
Jag hållet just nu på med din blogg utmaning och dagens tips, även dagens bakgrund. Jag skrivet även om något kul/speciellt händer i sso.
Mina hästar finns alltid i min blogg och självklart i mitt hjärta.
Just nu hållet jag på med en serie som kommer i sommar, så då kan man läsa lite om oss i serien m.m.
Om inte detta är en bra beskrivning så är helt enkelt min blogg inte tillräckligt bra xD Puss puss <3

2015-05-18 // 18:00:02

Landet: Spanien
Blogg: Jag har en blogg som jag driver på weebly och jag uppdaterar den varje dag. Det kan handla om allt mellan himmel och jord, men oftast bloggar jag om livet på sso. Jag har även en chattruta där man kan fråga frågor till andra, och om man vill att jag ska svara på den kan man enkelt skriva in sin fråga och sitt SSO namn i ett formulär som skickas direkt till min mail. Jag brukar också blogga om livet i stallet irl, då handlar det oftast om min favorithäst Olle. Ibland lägger jag upp redigeringar, åsikter, ideer och allt annat du kan tänka dig!
Denna bloggen är en blogg för alla, det spelar ingen roll om man är 3 år eller 97, här finns det något för alla! / Yvi

ysweetwood.weebly.com

2015-05-18 // 18:11:22

Spanien

2015-05-18 // 18:15:44

Landet är Spaninen, (hästrasen är Andalusier, kunde inte låta bli och skriva vilken ras de va :) )

Min blogg är om min karaktär, Regina, håller på en en serie, som varje del kommer ut lite när som de finns tid och ork.
Jag hoppas de är en spännande serie, jag tycker de men vad andra tycker är en sak :)
Bloggen har legat lite på is, men i framtiden kommer de komma en hel del hjälp och tips till sso.
mvh Reggan från RD :)

2015-05-18 // 18:17:04

Jag gissar på Spanien! Har ingen blogg men ändå XD

2015-05-18 // 18:19:24

Gissar på Spanien, känner ingen ide att förklara min blogg eftersom jag precis startat den och har knappt lagt upp något. Så jag deltar inte men eftersom jag tror veta svaret vill jag ändå svara.

2015-05-18 // 18:41:38

Landet är Spanien.
Min blogg är en blogg som handlar såklart om sso och om andra spel jag skriver också om min häst ryska hästen. Ibland skriver jag om mina redigeringar och om min you tube serie ryska hästen.

2015-05-18 // 19:20:40
» Diana

Spanien

2015-05-18 // 20:12:28

JAAA!!! NEMO ÄR HEMA

2015-05-18 // 20:13:47

Spanien.

Min blogg är en liten mysig blogg där jag lägger upp bilder. Ska försöka uppdatera den varje måndag, torsdag. Skapade den idag så den är nt så stor men men... Hoppas att om jag nt vinner att nån iaf kollar in den, skulle betyda guld om nån gjorde det.

Kram!

2015-05-18 // 21:30:19

Pia Northland
boompictures.blogg.se

2015-05-18 // 21:34:39

Spanien tror jag😘 Bloggen, det skrivs roliga och flummiga inlägg nästan varje dag. Vi är 2 tjejer som driver den.

Vi är 12 år snart och vi skriver om allt möjligt, starstable, vårt Hästliv och allmänna saker 👌

Ger en beskrivning på varför vi vill vina också:
Vi vill vinna eftersom vi snart haft bloggen i ett helt år! Men vi har inte mycket av läsare. Inte många kommentarer heller, vi vill att bloggen ska framåt nu vi har kämpar länge nog nu!😂❤️❤️

Vi heter Maggie och Francesca Flowerlee😘

2015-05-18 // 22:23:01

Spaninen :) Jag har ingen blogg, gissar bara för att det är kul :)

2015-05-18 // 22:37:36

Spanien:)

2015-05-19 // 09:41:05

Mitt svar är Spanien!
Min blogg heter highgarden.bloggo.nu, den uppdateras varje dag med nya målningar, outfits eller bara trevliga bilder. Bloggen startades i November 2013, så snart två år. Men jag hade ett uppehåll i tre och en halv månad under min vistelse i Thailand. Jag älskar att fota i SSO och det blir ofta nya bilder på mina horsies. Och att måla är det bästa jag vet! Så mycket målningar finns där med. Jag har inte sådär jättemycket aktiva läsare längre...

Puss och kram, skumbanan!

2015-05-19 // 14:41:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback