» bloggutmaning dag 11 - 5 favoritplagg «

Oj det här är otroligt roligt! Jag har verkligen vissa plagg som jag bara älskar och använder mycket. Det har nog dom flesta? Men okej då ska jag välja ut och motivera dem bara.. Hmm.. 
 

 
1. My beloved stjärnglasögon
 
 
 
Jag äger dom både irl och i spelet, dem är så otroligt fula samtidigt som jag älskar dom så galet mycket. Anledningen från början var nog för att det var väldigt få som ägde dom på spelet. Jag var en av få som älskade att använda dom och de flesta började associera dessa glasögon med min karaktär. Jag tog en paus ifrån dom när dem blev tillgängliga för alla genom ett skit onödigt uppdrag, blev riktigt kränkt när de lovats att vara unika för oss som firade första födelsedagen, eller hur det nu var.. Och sedan vips hade ALLA på sig dom. Men nu har jag börjat använda dem igen och ingen passar bättre i dom en jag. ;)
 
Föresten så fick jag ett svar på detta om ni minns? Att det blivit något fel med uppdraget för de skulle inte vara samma glasögon och att dem skulle titta på det. Sen har jag inte hört något mer. Jävlar nu blir jag arg igen haha detta är känsligt.. Men kanske borde maila ännu en gång, överbelasta dem lite till. Ja varför inte.
 

 
2. Jorvik vampyren hatten
 
 
 
Denna hatt associeras mycket med Jorvik vampyren för mig, den är riktigt snygg att ha på dressyrtävlingen också. Det som gör att den blir så vampyrig är nog att jag tänker gammalt och läskigt när jag ser en sådan hatt. Ni vet typ läskiga och elaka gubbar från förr i tiden? haha. Äger även denna hatt irl.
 

 
3. Rida 5 byxorna
 
 
Det finns nog inte en person i spelet på hög level som inte äger dessa. Antagligen är dessa byxor buggade då dem har 5 i rida vilket inga andra byxor har, meningen är nog att de ska ha 4 i rida som de andra men SSO teamet kanske inte orkar fixa det.. Tänk vad mtcket roligare tävlingsoutfits man skulle kunna ha om de ändrade dessa till rida 4? Men hursom dem är svarta iaf det hade varit värre om de va typ snorgröna haha. Dessa har jag även till klubboutfiten så jag gillar dom såklart.
 

 
4. Gula piken
 
 
Den gula pike tröjan är så himla snygg till vår klubboutfit, hade önskat svarta detaljer till men det är snyggt med vita också. Alltså de är inte ofta de lyckas bra med de gula nyanserna men på denna har dem lyckats. Vi önskar stark och lysande gul till vår outfit och ofta är de orange gult eller dassigt som kommer till spelet.
 

 
5. Exklusiva ridhandskar
 
 
 Det är inte ofta jag tänker så mycket på handskar när jag gör en outfit, vet ni varför? Jo för att dessa är lätt dom snyggaste på hela spelet. Svarta med en diamant som knäppe alltså hallå eller. Snyggt och exklusive precis som jag! Nejmen haha jag tycker dom är så rå snygga så har dem nästan jämt. 
 

 
Det här var faktiskt kul så jag borde göra ett inlägg om favorit utrustning någon gång! Men det ingår inte i denna utmaning tyvärr. Ni får gärna berätta om era favoritplagg bland kommentarerna :)
 

 


Hej!

Jag gissar på spannien.

2015-05-11 // 19:32:21

Hej jag gissar på spanien

2015-05-11 // 19:32:45

MITT NAMN KOMMER ALDRIG MED :(

2015-05-11 // 19:33:19

GISSNING: Spanien .<3

2015-05-11 // 19:34:04
» Ankan

Är nog den ända som inte äger de byxorna och är i level 17, haha... xD

2015-05-11 // 20:02:43

Har inte heller de byxorna r level 15 ^^

2015-05-12 // 07:21:14

Det var ett jätteroligt inlägg! Inte så ofta man lägger ut sånt, men kul var det!

2015-05-12 // 09:05:08

Gissning: Spanien
1. Var har du köpt skjortan du har?
2. Var har du köpt handskarna ifrån?

2015-05-12 // 18:18:53

Jag gissar på Spanien. Vad fin du är! (För det var väl du på bilden? Är den andra Sture?)

2015-05-13 // 07:18:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback