» Bloggutmaning dag 17 - 10 önskemål till spelet «

Ojoj det här är svårt, man vill ju ha så mycket till spelet. Jag har nog räknat upp över 100 grejjer i min blogg här genom åren. Men okej ni ska få tio saker jag helst vill ha. 
 

 
- Jag vill kunna designa mitt eget stall.
 
Kopierat från ett gammalt inlägg på min blogg - Du kan välja färger till ditt stall, du kan pynta ditt stall till olika högtider (Jul, midsommar, nyår osv.) Du kan också köpa namn skyltar till dina hästar som sitter vid de olika boxarma. Du kan köpa foder och beroende på prisklassen så får din häst olika mycket xp, de dyrare fodret ger mer de billigare mindre. Fodret förvaras i en box inne i sadelkammaren. Ditt stall blir smutsigt och du måste mocka och sopa varje dag, ju fler dagar som går destå grisigare blir det. Det finns en spilta inne i själva stallet där du kan ställa hästen och spola av den istället för att borsta. (här vore det kul ifall hästen faktiskt blev smutsig också ju fler dagar som går utan ryktning eller spolning)
 

 
- Jag vill kunna släppa mina hästar i en hage.
 
En anledning till att jag ÄLSKADE arvet från rosemondhill var just på grund av att man kunde leda ut sina och andras hästar i olika hagar och låta dem springa av sig när man tex mockade eller red någon annan häst. Hade varit så roligt att förverkliga det till SSO.
 
 
 
 

 
- Jag vill ha nationella campionat.
 
Hur kul skulle det inte vara? Att få kvala in till ett championat där man möter spelare från andra servrar än den svenska. Jag tänker mig att man kvalar in genom championat på den egna servern och att man först plockas ut bland de 20 bästa, nästa championat 10 bästa och tillslut de 5 bästa som får tävla i ett nationellt championat. Detta ska ju såklart inte vara varje dag utan kanske 1 gång i månaden? för att det ska vara lite prestige att ta sig vidare och vinna. Jag tycker de vore dö kul! vad tycker ni? tror ni det är genomförbart? :)
 

 
- Jag vill kunna tävla dressyr.
 
 

 
- Jag vill ha en klubbarena där det ska finnas en odentlig dressyrbana samt olika hinderbanor som klubbägaren/ledaren väljer vilka hinder som ska synas på tex lektioner. Här ska man kunna välja att igga alla utom klubben eller välja vilka klubbar som ska synas (vid tävlingar tex.)
 
- Jag vill ha mer animationer på både hästar och karaktärer.
 
- Jag vill ha en funktion där man kan byta kameravinkel så att man ser från sin gubbes ögon.
 
- Jag vill att postlådan ska uppdateras, så man ser när man fått post vilka man svarat på osv osv.
 

 
- Jag vill ha mer utrustning, fler olika sadlar och träns. Typ hopp sadel, allround, dressyr, pullarträns osv. Mer benskydd och olika skydd samt att man ska kunna välja fram eller bak. Ländtäcken vore en dröm.
 
 

 
 
- Jag vill ha boxdörrar i stallet.
 
Man ska kunna öppna och stänga dem själv, ger mer verklighets känsla tror jag.
 

 
Gillar ni mina önskemål? Har ni egna önskemål till spelet?
 



Jag älskar dina önskemål! Mitt önskemål är att dina önskemål kom till spelet och jag tror många tycker samma sak! Älskar din blogg<3 //Cissi

2015-05-17 // 10:26:08

Dina förslag är ju bara bäst! Din blogg är jättebra!>.<

2015-05-17 // 12:36:42

vart hittar jag penny girl spelet? jag hittar det inte!

2015-05-17 // 14:58:31

Tänkte samma men att man kan ledarunt hästen med

2015-05-17 // 15:30:33

Jättebra önskemål :)Jag önskar att hästen kunde vara lite mer levande. t.ex. gå rund i boxen, vara på olika humör, ha olika egenskaper och bli bättre på kanske hoppning om man hoppar mycket m.m.

2015-05-17 // 16:42:58
» ebba

hej haley lightlee!sök på google på my horse friends så hittar du spelet där.

2015-05-17 // 17:50:21

tack ebba, men är det penny girl spelet? jag trodde my horse friends och penny girl spelet var två olika spel.

2015-05-17 // 20:23:49
» ebba

Nej.du kan läsa på esme sulverforcesblogg hon har skrivit ett inlägg om pennygirl spelet.och om du söker och trycker signal in så får du spelet.jag har det själv.

2015-05-17 // 21:02:17
» Pia

Super bra önskemål!

2015-05-18 // 08:09:34
» Pia

Super bra önskemål!

2015-05-18 // 08:09:34

Dina idéer var SUPER BRA jag älskade dem:D

2015-05-18 // 19:18:26

Ja vilka bra idéer.

2015-05-18 // 19:30:31

jag fattar inte! vad heter sidan där jag kan hitta pennygirl spelet?

2015-05-18 // 20:39:24

Dina idéer är skit bra, Courtny! ❤️ Älskar dig såe himla mycket!! Det skulle också vara kul om man till ex. Glömt stänga boxdörren att hästen kan gå ut?!

2015-05-18 // 21:51:19

Och vilken dröm det skulle vara om hästen kunde bocka!?!?😍😍

2015-05-19 // 17:33:06

Det skulle vara awsome om det kom till spelet.

2015-05-19 // 18:14:42

Det skulle vara awsome om det kom till spelet.

2015-05-19 // 18:14:43
» ebba

Sök bara på my horse friends haley.

2015-05-21 // 13:35:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback