» Bloggutmaning dag 7 - Irritationsmoment «

Jag tror att alla ni som sett mina behind the scenes filmer vet vad som gör mig frustrerad, just det.. Jag blir sjukt frustrerad när folk kommer ivägen och jag har fått en skit snygg scen till Jorvik vampyren. Det är absolut inte ert fel jag menar hur fan ska man veta att vi filmar? Men det är endå så irriterande haha.. Skulle vilja ha en igga alla knapp och kunna igga alla utanför klubben typ alltså bara så man inte ser dem men att man kan chatta osånt för just under inspelningar men även events kan det vara extremt störande när folk kommer ivägen. Men jag blir aldrig arg på personen i fråga som råkar komma ivägen utan det är mer sakens skull.
 
 
 
 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback