» Godmorgon! «

Fredag och helgen inleds! Jag kommer troligtvis inte blogga eller spela på hela helgen.. Men har tidinställt åt er. En glad nyhet är att Jorvik vampyren avsnitt 16 är redo att publiceras på söndag!! TAGGA. Men ja i helgen blir det mest event inlägg eftersom det är typ det enda jag gjort i veckan på SSO utom att filma. Juste på tal om det så vill jag verkligen fråga er en sak! 
 
Jag skriver ju precis vad jag vill och vad jag känner för i den här bloggen, annars skulle jag tröttna. Jag får ofta mycket respons från er i form av kommentarer men inte till alla inlägg såklart. Jag undrar alltså vilka inlägg som ni finner mest intressanta av dem jag gör? Vad är lixom roligast att läsa. 
 
Är det event inlägg, tankar kring jorvik vampyren, ideer eller åsikter som spelet, vardags inlägg eller vad tycker ni om!? Ni kanske hatar mina mobilbloggningar jag gör när jag inte har tid för datorn där jag mest babblar om saker utanför SSO? Ni kanske tycker att det räcker med 1-2 inlägg om dagen som är mer fylliga än när det blir 3-4 korta? Ge mig gärna massa feedback så att jag vet vad jag ska fokusera på när jag planerar inlägg :) 
 
 
Det jag skriver om är sånt jag fotar oftast och det gör jag ju när jag spelar så kan inte anpassa mig så jätte mycket efter vad ni vill ha men ge mig gärna tips endå, det är värt mycket att veta vad ni tycker.
 



SKRIV PÅ! Jag älskar att läsa alla dina inläg korta som långa. Det är så roligt all bara gå in på din blogg när man har tråkigt och läsa ett nyt litet inlägg.

2015-05-29 // 08:17:57

Alla inlägg är bra men skriver typ aldrig kommentarer så xD

2015-05-29 // 08:47:29

Jag tycker mest om idé- och åsiktsinläggen, och så är det väldigt roligt att höra vad du och SneakyDragons har hittat på för roligt, galet och knäppt senast!

2015-05-29 // 13:01:22

Jag tycker mest om när du "klagar" på sso Och skriver om tankar och idéer både innanför och utanför sso

2015-05-29 // 14:20:48

Idéer och åsikter och med eller om vänner/hästar är väl roligast men älskar alla inlägg

2015-05-29 // 14:57:48

Jag tycker din blogg är jättebra som den är! Du har nästan alltid inlägg att läsa när man vill! Bloggenn är aktiv och rolig. Jag tycker om åsiktsinlägg och idéer, det är mina Favvis ar!

2015-05-29 // 15:27:01
» Ankan

Älskar dina idé och åsikts inlägg. Sen när du bloggar om vardagen är också kul! ‹3

2015-05-29 // 15:58:52

Åsikter är alltid kul!

2015-05-29 // 16:00:22

Älskar dina Engelska vs Svenska namn xD men serier som t.ex Mary och Flippen är också jättekul:)

2015-05-29 // 17:18:59

Jag älskar att läsa dina idéer och åsikter! Även vardags inlägg :D

2015-05-29 // 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback