» Grilla som Sneakydragons «

Jag tror det var förra helgen som jag loggade in och inte riktigt hade någonting för mig. Hittade en drös med folk som ville umgås så vi drog och grillade. Jag lärde dem äta korv som en riktig drake vilket menas med att man springer mot grillen hela tiden och gör emos som buga, skratta m.m. Det ser väldigt roligt ut.
 
 
Dessa brutalt stora korvar också.. Kommer dem någonsin styla om dom haha? Alltså dem är ju större en falukorvar och kålen man köper i butikerna på Jorvik är skit dålig och brinner ut på några minuter. Vi får alltså äta rå korv också, njaa ingen hit. Ge mig en köttbitt i mindre format och lite majs att grilla! NOMNOM.
 
Dom kanske borde styla om grillarna osv nu till sommaren? :) Samt utveckla en funktion där man kan bada med sin karaktär. Det hade ju gjort så mycket! Tänk vilka mysiga ridläger man skulle kunna ha då.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback