» Jihaa! «

 
 
I tisdags höll jag i lite tävlingar i cowboy anda, vi tävlade hos Marley, moorland och Mrs. Morse med olika upplägg som var individuellt, grupp och mini champ. Jätte skojj hade vi!
 
 
Hos Marley delade jag först upp dem två och två, sedan fick dem köra banan och vinnaren gick vidare till den stora finalgruppen. I slutet vart det alltså en stor grupp som tävlade om poängen.
 

 
 
 
Hos Mrs. Morse körde vi mini champ och det menas alltså med att ALLA startar banan samtidigt och sedan ger mig sina tider i klubbchatt. Det var inte lätt på denna hemska bana då man behöver mycket sikt.
 
Av någon anledning fick jag ingen bild i moorland men där hade dem 8 minuter på sig att resultattävla sig fram till sin bästa tid. SÅ himla duktiga allihopa och Ellie Northfall tog hem vinsten denna kväll!
 
Har ni haft cowboy tema i er klubb någon gång? :) 
 

 


Nej

2015-05-21 // 20:46:11

Nepp vi har aldrig haft cowboy vecka men jag skulle vilja ha temavecka och cowboy vecka :DD

2015-05-21 // 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback