» My everything «

Hej på er! Är suuuper kissnödig och ska stänga av datorn men ville verkligen in och säga godnatt till er först. Har inte suttit vid datorn så mycket idag utan har gjort en massa annat, men nu på kvällen har vi filmat en del och ska fortsätta i morgon igen. Sen har jag varit på event och ja nu ska jag lägga mig i sängen med te, skorpor och film. Aja godnatt på er och sov sött så hörs vi i morgon igen, då blir det en del redigering/filmning.
 
 
Jag och Kingen var ute och busade i Hollow woods idag. Hur mysig bild? Hjärtat mitt.. <3
 

 
 


Hej
Har kommit på din server på sso och har följt din blogg och jorvik vampyren länge nu😇

Jag har en fråga och det är hur du kan få din häst att gå av sig själv?

Svar: Hej hej! Jag har tränat dom :) Nejmen det är en annan person som gör vildhästbuggen och får av sin ryttare. Kram!
Courtney Silverhill

2015-05-27 // 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback