» Sommar = hästböcker «

För mig är det obligatoriskt att läsa en jäkla massa hästböcker på sommaren, oavsett om det är på stranden, hemma på altanen under ett parasoll eller i husvagnen med spöregn utanför. Det är bara så jävla mysigt! Ursäkta mitt språk.. Nu har jag dock fått ett problem och det är nämligen att jag läst ut allt jag har.
 
 
När jag var mindre prenumenerade jag nämligen på pollux som var en bokklubb för hästälskare, tror dom döpt om sig till pennyGIRL och att de inte är lika mycket böcker längre? Alltså Pennygirl... Blir så less, pojkar/killar/män rider och älskar hästar också. Men jaja strunt samma de var inte ämnet. Alla böcker jag fick från denna bokklubb sparades i kartonger på vinden som jag senare hittat, tog med en drös när jag flyttade men inte allting. Nu är allting alltså utläst och jag har PANIK för jag vill börja läsa nu.
 
 
Nu lefterlyste jag hästböcker på sneakydragons FB grupp i veckan och lyckats köpa 5 stycken av super snälla Naomi Darkyard, eller hon ville inte ha betalt utan bara för frakten men hon fick en liten slant för besväret endå! Så snart ligger jag där under parasollet med en ny laddning böcker. MYSIGT!
 
Redigerat - I fredags kom böckerna hem till mig! <3
 
 
 

 


Åå! Hovslag i natten är jätte bra! Har du läst Adzerk; Den vita hingsten? Om du inte gjort det så leta upp den. Det är inte massa "småtjejs tjofs" i boken utan man får en riktig feeling för huvudpersonen. Jag vet att jag har 2 exemplar och kan skicka ett men du känner inte mig, och jag känner inte dig, men säg till om du är intresserad:)

Svar: Hej! Tack för tipset, stor kram <3
Courtney Silverhill

2015-05-24 // 09:29:03

Jag har också massa sånna böcker! Den näst längst åt vänster har jag, och sen har jag del 2 av Adzerk, men då heter boken tillbaka till vildhästarnas ö. Min favoritbok heter Fredoom.

2015-05-24 // 09:48:49

Tilde har rätt!
Den boken ÄGER verkligen!
+ du måste läsa Vem är du Johanna? Den är as bra!
Och hästarna i den boken är Islänningar, så det är ett MÅSTE! Om du läser den får du en kaka av mig, och en kram ;)

2015-05-24 // 10:42:47

Jag fullkomligt ÄLSKAR att läsa, hästböcker är ännu bättre än vanliga :D en gång lånade jag typ 11 böcker från biblioteket xD lite väl många kanske.. Men det är ingenting för mig. <3

2015-05-24 // 11:09:29

Du kan ju låna böcker på biblioteket också??

2015-05-24 // 15:15:00

Dossan! Freedom är min favorit med, så jäkla bra asså! De tatuerade hästarna (längst till höger) är också otroligt bra!

2015-05-24 // 15:59:17

Dossan! Freedom är min favorit med, så jäkla bra asså! De tatuerade hästarna (längst till höger) är också otroligt bra!

2015-05-24 // 15:59:19

Dossan! Freedom är min favorit med, så jäkla bra asså! De tatuerade hästarna (längst till höger) är också otroligt bra!

2015-05-24 // 15:59:20

ÅÅH half moon ranch 😍 Måste också skaffa fler böcker nu till sommaren!!

2015-05-24 // 21:22:23

Haha älskar också att läsa överallt. När jag räknade mina böcker hade jag nåt på 100 har tagit några från mina syskon hehe. Ungefär 30-50 av dem är hästböcker. Haha brukar låna runt 20 på bibban och 2-5 i skolan varje gång HAHA är en bokmal..

2015-05-25 // 14:21:22

Bibblan* 😄😄🐴
Tusen kramar till dig Nemo😘💕💕💖💗❤

2015-05-25 // 14:24:05

Jag elskar hestbocker och kan nestan inte lesa nogot annat. Mina lerare seger att jag inte for lesa for mycket hest, men jag ger mig inte!
Jag kan lesa nersomhelst, varsomhelst och nestan hursomhelst.

2015-05-25 // 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback