» Sommarvärme «

Godmorgon, har precis varit ute och promenerat i vanlig ordning. Det luktade klippt gräs överallt och redan såhär tidigt är det nästan 20 grader i solen. Man blir ju så lycklig! Mina planer idag är att få ordning här hemma, resväskorna står fortfarande framme och jag har en del måsten utöver det. Men jag skulle även vilja filma idag också så att jag har material att jobba med i veckan. Har säkert glömt bort hur man redigerar efter uppehållet.. Men annars så måste jag faktiskt komma ihåg att slappna av lite för kommande två helger är uppbokade och jag ska än en gång ut på vägarna och resa haha.. 
 
Jag har inga tidsinställda kvar så det fick bli en mobilbloggning helt enkelt men ska lägga ner tid på bloggen senare så att ni får riktiga inlägg också! 
 
Hoppas ni har sommarkänslor och att skola/jobb eller vad ni än har för er på dagarna känns lite lättare just nu. 
 
 


» ronja

gött :)

2015-05-25 // 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback