» Moonwarriors «

Ja som ni kanske redan läst så gick jag ju ur Pixelwarriors som jag var klubbledare i, anledningen skrev jag om i ett inlägg som ni kan läsa HÄR. Jag är nu med i Moonwarriors som verkar vara en riktigt trevlig klubb, längtar tills sommar uppehållet är över! Kan ni förstå att jag varit klubblös ca 1 år av mitt spelande, och sedan bara varit klubbledare/ägare resten. Jag vill bara vara medlem i en klubb just nu, slippa känna pressen som ägare/ledare (eller ensamheten som klubblös). Därför tror jag Moonwarriors passar mig jätte bra eftersom den är aktiv med många aktiva medlemmar. Jag ÄLSKAR aktiviteter! Så detta ska bli så spännande.
 
Eftersom detta är ett tidsinställt inlägg som jag skrev under onsdagsuppdateringen så finns inga roliga bilder att lägga upp så jag bjuder på en bild från en aktivitet jag höll med Pixelwarriors <3
 
Eftersom jag är borta så blire inte så rolig bloggning, Puss på er hoppas ni har en bra helg!
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback